Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Kan jeg male ute når jeg er gravid? Er i 23 uke. Det er bare snakk om et gjerde og to. Ikke hus, men bruker sikkert husmaling.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Nei det kan du ikke, i følge min lege. Om det er innemalling som er vannbasert, kan du, men det er neppe vannbasert når det skal være utendørs. De gassene er ikke noe å sjanse på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå