Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Jeg skal flyttes internt i bedriften, og ender på en helt annen plass enn jeg er nå. I morgen skal jeg ha samtale med de som mest sannsynlig blir mine nye arbeidskollegaer. Samtalen regner jeg med går mest på å bli kjent med meg, og se hva jeg kan tilføre hos dem. Saken er at jeg er snart 3 mnder på vei, det vil jo etterhvert synes også, men jeg blir ikke å starte der før i august. Så blir jeg jo borte fra slutten av november pga permisjon. Jeg kjenner jeg ikke har lyst å si noe enda, men blir det dumt? Jeg har jo ikke fått sett med egne øyne enda heller at alt er bra med babyen. Så jeg merker at jeg ikke har lyst å fortelle. Nesten ingen andre enn samboeren og jeg vet det heller. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg ville ikke sagt noe. Og blir det kommentert siden at du ikke har sagt noe så kan du jo si at mye kan skje i et svangerskap og at du ikke følte deg trygg på at det skulle gå bra.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Jeg hadde heller ikke sagt noe! Har ingen "plikt" å melde fra. Synes du skal vente til du synes det er trygt å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå