Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Etter at jeg ble gravid, har jeg virkelig fått dilla på å suge mannen! Gjerne hver dag, det ender jo alltid i sex. Syns det er deilig ellers og, men nå har det blitt helt ekstremt! Flere?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 hmm, kanskje det er det jeg skal gjøre for å lure han til sengs! Er så lysten om dagen, og 37uker på vei.. Han har ikke lyst i hele tatt! Jeg skal prøve i kveld!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Nei! Gjør jeg aldri, selv om han spør. Kan ikke skjønne hvorfor noen vil det, hva får dere ut av det selv? En masse søl og en mann som er ferdig før dere selv har fått noen som helst slags form for stimulering?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 What? Ingen form for stimulering? Min mann blir da ikke lam i fingrene fordi om jeg er der nede og koser... Det er veldig pirrende for meg, å se hvor ufattelig godt han syns det er... Og tro meg, han griner nesten etter mus, når han endelig får det.... Så jeg får mitt, og det voldsomt!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Du er vel heldig da. De fleste menn mister fullstendig interessen for mus når de har hatt utløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå