Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Er i uke 23, har hatt litt blødning siste to dagene, lysrosa ikke så mye.. Grunn til bekymring eller?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 tipper på at jeg ville ha kontaktet barselen på sykehuset, hvis jeg har fått det sånn helt uten videre.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Etter det jeg har hør ja, da er man rett og slett bare litt sår Men er du bekymret så er det bare og ringe og høre
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Eg hadde blodig slim då eg var 23+4 veker på vei. Dette varte ca eit døgn. Eg tok kontakt med jordmor, som som ville ha meg inn på sjekk. Ho målte hjartelyd og kjente på magen, og alt såg greit ut. Sidan eg ikkje hadde smerter og det var lite blod, så var det ingen grunn til at eg skulle på ultralydsjekk. Er i dag 24+1 og har kjent spark kvar dag, så eg reknar med at det bare var nokon blodkar som brast, noko som er normalt, spesielt ved sex. Lukke til vidare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå