Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 litt for kristen-link etter min smak.. det eller en dårlig hvitvin jeg drakk mye av på begynnelsen av 90-tallet...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Ike dårlig hvitvin, men deilig rosee vin :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 veldig gud, jesus og alkohol assosiajoner.. litt som at ariel er en havfrue/vaskemiddel
Gjest sug lut Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Man venner seg til alt, sa reven da han ble flådd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå