Gå til innhold

begynner å bli bekymret! *blod i avføringen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hva kan man si?

jeg bæsjer masse blod!

helt ferskt rødt blod, det kommer ikke fra hemmorider.

jeg får ofte så vondt i magen at jeg må krype meg sammen, spessielt når jeg spiser, har hatt dette en stund, men er livredd leger så har ikke kontaktet dem.

i går og i dag har det kommet masse blod i avføringen min.

doen og vannet blir helt rødt!

dette er ikke tull eller ett troll innlegg.

burde jeg kontakte legevakt i dag eller vente til i morgen å kontakte lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hva dem gjør for å finne ut hva som er galt?

virkelig livredd leger og kjenner jeg blir kvalm av å tenke på at jeg må ringe dem. liker ikke snakke med dem i tlf engang....

huff

HI

Skrevet

Det kan være indre hemoroider som du ikke vet om, eller det kan være en rift el.l. Fordi det er friskt og rødt blod er det ihvertfall sikkert at blødningskilden sitter langt nede. Ring legevakten og fortell dem hva som har skjedd. Sannsynligvis kommer de til å trykke deg litt på magen, og det er godt mulig at de undersøker deg rektalt også (går fort, ikke noe å grue seg så veldig til). De kommer også til å spørre deg ut litt, om smerter, varighet osv. Lykke til!

Skrevet

undersøke meg rektalt?? nei vet du hva, det takler jeg ikke.

klarer ikke at mannen min ser meg neden til engang.

da ringer jeg legen min i morgen og snakker med henne.

HI

Skrevet

Er du stokk dom hi?

Såklart du skal ta kontakt med legevakten IDAG! Noe annet hadde vært idiotisk

Skrevet

Du bør ringe legen.. Tror det kommer av innvendig rift eller hemorider! men alt annet bør utelukkes!

Skrevet

Jeg og hadde blod i avføringen. Friskt blod. Var til lege med det, vi regnet begge med at det bare var hemoride, men han klarte ikke å se noe. Sendte meg derfor videre til koloskopi undersøkelse. Da oppdaget de et det ikke var hemorider, men endetarmskreft. Men, jeg hadde ikke ondt på noe som helst vis. Det var kun blod med meg.

Ikke vent for lenge med å sjekk det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...