Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Går dette fint, eller bør man vente til stolene snus? Skulle så gjerne hatt litt underholdning til lange bilturer, og det er fortsatt lenge til begge ungene sitter forovervendt.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Går fint det, bare pass på å kjøpe dvd skjerm som ikke kan løsne i en evnt kollisjon....
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2011 Hmmm, er borrelås godt nok feste? Det virker som de fleste modellene har borrelås som går rundt nakkestøtten.
Neijasså... Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Du bør vente til stolene snus. Ingen bærbare DVD-spillere har fester som er testet for montering bakovervendt, og risikoen for at de løsner i en evt. kollisjon er stor. Borrelås ville jeg ikke stolt på hverken framover- eller bakovervendt.
abella Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Det går helt fint! Vi har en Philips dvd som skrus fast i nakkestøtten. Ingen fare for at den løsner i hvert fall! Det er bare å spørre i butikken.
Gjest mphs Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Vi gjorde det da yngste satt bakovervendt. Gikk helt fint det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå