Gå til innhold

Herlighet, ser kjempe gravid ut allerede, PINLIG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo bare 5+5 på vei og magen står ut som om jeg skulle vært 18 uker eller mer :0 Er tredjegangs gravid, men likevel. Med de to første kom ikke magen før ca uke 18, tidligst, omkring da jeg var på ordinær UL. Nå derimot må jeg holde inn magen så folk ikke skal få mistanke, vil jo holde det hemmelig en stund til.

Syns dette er et ganske stort problem i grunn, er slank ellers så er ikke fordi jeg er tykk liksom. Har ikke valker, bare skikkelig gravid kul:0. Greit magen var ikke kjempe flat før heller, stod littegranne ut, men ikke slik som nå.

Håper jeg er lenger på vei en jeg tror egentlig, ellers må jeg vel bare innse at jeg har blitt feit, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 8 nå, og jeg ser veldig gravid ut allerede ja!!! går å lurer på om jeg må fortelle det snart,men syns liksom det er litt tidlig! buksene passer ikke lengre, er ikke lett å skjule det altså!

Skrevet

Huff! Her passer de fleste buksene, men jeg har jo mest myke bukser. Den ene trange jeg har passer ikke.

Skrevet

Haha:) kjenner til "problemet", er 6+6 og har måttet gå til anskaffelse av mitt livs förste hold-in truse, som går lekkert hele veien opp til solar plexus, for å forsöke å holde magen skjult en stund til... Er også tredjegangs så jeg skylder på det.

Skrevet

Hei! Akkuratt slik som jeg har d.. Er til vanlig nokså tynn og liten, med "innover" mage.. Med engang jeg ble gravid så fikk jeg kjempe kule-mage... 1.graviditet! Fikk gratulasjon på jobben når jeg var 4+5.. Er 8 uker i morgen og magen er ikke blitt mindre for å si det sånn!!!! Sliter max med å holde d skjult, synes det er tidlig å fortelle d enda!! Har vært på ul,7+1, og alt såg bra ut ;-) Svært bra, nemlig 2 små hjerteknusere <3 Ingen bukser som passer ;-( Til lege nå, må skjekke hvorfor jeg er så oppblåst!!

Lykke til alle dere andre "tjukkaser" ;-)

Skrevet

Bergene ; sikker på at der ikke er to?:):)

Les hun som også har kommentert her;)

Skrevet

Eg er nå 11 + 4, og magen har vært godt synlig siden hvertfall uke 7.

Minstejenta var 11 mnd da eg ble gravid igjen.

Hadde planer om å holde det hemmelig en stund, men ikkje like lett da

Får dere spørsmål om dere er gravid, eller bare blikk på magen av de som ikkje tør å spørre??

Har fått litt av begge deler. Merker det er mest menn som stirrer på magen og ikkje tørr å spørr:P hihi

Skrevet

Ser helt normal ut om mårran, men om kvelden står magen rett ut! Litt oppblåst ja. Hadde lagt på meg et par kg rett før jeg ble gravid, men jeg er høy så det bør ikke ha så mye å si. 7+3 i dag. Gleder meg til det blir årntli mage men det er vel en god stund til.

Skrevet

Du er ikke den eneste :) Jeg også ser ut som jeg er laaangt på vei, har måtte gå til anskaffelse av litt større gensere som ikke er tettsittende.. Er bare 8 uker på vei og vil jo ikke at alle skal vite det enda.. :)

Så neste uke blir det UL for å sjekke hvor mange som egentlig befinner seg der inne.. hehe :-)

Skrevet

ha ha, nesten litt godt å høre!

Jeg ble fort stor med de to første også, men nå er det så ekstremt at jeg må på tidlig ul for å sjekke om jeg har tvillinger.. Jeg er 9 uker og det har vært godt synlig i to-tre uker. Jeg har bestilt noen gravideklær og ser frem til å offentliggjøre det om tre uker. Jeg så forresten et bilde av en høygravid Victoria Beckham i dag. Ha ha ha! Den magen slår jeg, i hvertfall om kvelden!

Skrevet

Jeg er førstegangs og er 7+4 i dag og jeg ser ingen forandring enda...Jeg har litt å ta av fra før da, så de kan jo skyldes det:)

Jeg gleder meg til å se at magen min vokser, da ser jeg hvertfall at det er noe inni der!:)

Skrevet

Godt å se at det er flere som har det som meg...

Jeg er andregangs, og magen ble aldri den samme igjen, men ser godt at magen er større nå, enn for noen uker siden. Foreløbig er det bare luft, men på kvelden ser det ut som om jeg er flere måneder på vei, og ikke bare noen uker. :) Gleder meg til gravid magen kommer.

Skrevet

Jeg er ganske rund i kantene, og har ett par kilo for mye fra før av. Men en gravid-mage ser litt annerledes ut enn disse kiloene som er for mye. Er etter ultralyd forrige uke ca. 8 uker påvei nå, og det syns ganske godt. Men fordelen er jo at disse kiloene for mye gjør at folk ikke tør å spørre, fordi de er redde for å drite seg ut/såre.

Har fortalt at jeg er gravid til en god kollega, sjefen (pga. sykemelding og ekstrem kvalme) og en kompis. Ser frem til St. Hans, da er det ultralyd igjen, og tid for å slippe nyheten til familie og venner. Gleder meg!! :o)

Skrevet

E også førstgangs,4+5 men ser ut som æ e fleire mnd på vei... E livredd før at nån ska skjønne det før æ e klar...

Sambo som aldri ser "sånt" ellers kommenterte d en dag, så da e d virkeli ille... Siden mamma kommer på besøk langveisfra neste uke, og æ e redd før at ho ska skjønne d skal vi fortelle det da :)

Skrevet

Godt å høre at vi er flere! Her har jeg funnet frem klær som skjuler magen, ikke kjekt dette her! Kjekt med gravid mage, men ikke uke 6 når ingen skal vite om det. Om folk ser meg med tettsittende klær ser alle at jeg er gravid, helt sant! :-0 Gikk ut med spøla i dag og møtte på naboen, jeg gikk i singlet og måtte holde inn magen alt jeg kunne.

Tanken om at jeg er lenger på vei en jeg først trodde har slått meg, siden sist mens kom en uke for tidelig, kanskje det ikke var en mens? Har også tenkt tvillinger, men altså har ingen i familen så da er vel sjansene uhyre små?

Uansett, jeg er diger! Nytt for meg dette her da ingen kunne se at jeg var gravid før jeg var 4 mnd på vei de to første gangene. Bør vel ringe lege/jordmor snart å få første kontroll, for å høre hva de sier om min digre mage. Men jeg er vel bare blitt feit, haha :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...