Gå til innhold

FEBRUAR babyer! =) Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som det blir en liten en her også i februar <3 skal på ul i dag, så får vi se :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Håper på februarbarn vi også :) Termin 6. feb. Er småkvalm særlig om ettermidagen, og raper(gulper en hel del :) kjenner det litt i hoftene så håper at det gir seg. Hadde vondt bekken frem til 4-5 mnd sist, hjalp med akupunktur og massasje. I tillegg var jeg veldig plaget med halsbrann. Håper ikke det blir like ille nå. Virker som begge svangerskapene fremtoner seg ganske likt foreløpig.. Gleder meg til å finne ut hva vi venter.. Dere er vel inne på februarklubben også?

Skrevet

Oi her var vi blitt mange!!!:):):) sååå gøy å lese om alle sammen!;) må innrømme at jeg har vert dårlig til å besøke denne siden i det siste... Det skylles faktisk den enkle grunn at jeg er blitt livredd for å miste etter jeg ser alle skrekkhistoriene her inne:( tenkte ikke på annet en stund, å mannen min ble gal av å høre på meg: "åh, jeg er ikke kvalm lenger, har ikke så ømme bryster lenger" osv..... Men har tatt meg sammen og bestemt meg for at dette går bra!;) har aldri hatt noen blødninger eller noe. Flere som har følt seg i samme båt?;) hehe. Skal på UL om ca 1,5 uker for å se hvor langt jeg er på vei, og for å se på det lille hjerte som dunker inni meg:):) har begynnt å ljøpe litt klær for å roe cellene i hodet litt;) koser meg mer og mer med tanken på at vi skal få vår egen lille baby!:) hand made by us;) hihi GLEDE! Måyte det gå bra med oss alle her inne!! :)

Skrevet

Melder meg på jeg også!! Jeg har termin 03. februar og gleder meg stort, selv om det er veldig uvirkelig enda!!! Jeg har mage som tilsier gravid i 6 måned, kjipt, men ellers få andre plager!

Gratulerer til oss alle! :)

Skrevet

Jeg og! Ut i fra disse kalkulatorene så har jeg termin 02.02.2012.

Tok to tester i går, og vet ikke helt om jeg tror det er sant.. Ble så glad, men må innrømme jeg er litt redd og. Jeg har hatt så mye "mensensmerter" men ingen blødninger, eller også plaget mye med kvalme.

Skulle ønske jeg kunne se at det virkelig var noe der:)

Gratulerer alle sammen!

Skrevet

Du er gravid!! Testen tar ikke feil om den sier du er gravid:):) gratulerer!! Kjempe gøy:)

Skrevet

Etter en ma med mye tröbbel jubler jeg stille for positiv test:))) Tror termin er 10 februar:)) Og dette blir 3 barnet mitt, jente 02 og gutt 05:))

Lykke til til dere alle og kos dere med graviditeten deres!:)

Skrevet

Hei, og lykke til og gratulere så my m svangerskapet alle sammen her inne..

Får vel bare slenge meg på jeg også da, gravid med nr 4 nå utregnet termin til 9.februar her.. Har fra før tre barn da, hvorav 2 gutter født i 2004 og 2007 itillegg til en jente født i 2009.

Så jeg får vel si at jeg trygt har vært igjennom svangerskap før og skulle da kanskje ha festet meg med kjentskap til svangerskapsplagende!:)

som kvalme, hodeverk, trøtthet og ikkeminst oppblåsthet..

Noen flere som er flergangsfødende og kanskje som vil dele litt av svangerskapet med oss her!!

Skrevet

Hei. Jeg venter nr 3 i begynnelsen av februar. Har fra før ei jente på 5,5 år og en gutt på 2,5 år.

Skrevet

Termin 7. Februar :)) Det blir førstemann for oss :)) Gru/gleder oss til denne tiden. Mye som skal forandre seg nå :))

UL 4.juli, så da blir det spennende å se om alt er som det skal <3

Skrevet

Hei, koselig at det er flere en bare meg som er her inne som flergangsfødende!!

Ja vi går en spennedne tid imøte alle sammen her nå, mange tanker og uroligheter blandt noen og kanskje en større del med gleden om at vi er med barn!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulere alle sammen! Har foreløpig termin 19. Februar og venter nr 3

Skrevet

Februar-bebis her å :o) Foreløpig termin e 25.februar

Skrevet

Jeg er også gravid med nr. 4. Er litt i sjokk enda så klarer ikke helt tro det, men er kjempe glad!!!!

Begynner å bli litt uggen i kroppen, småkvalm, halsbrann....

Ja akkurart som sist.

Min termin er i slutten på februar. Spennende å se nøyaktig termin etter å ha vært på kontroll etterhvert.

Skrevet

Testet positivt i dag :)

Har regnet meg frem til termin 15.februar, får se om legen er enig.

Har en datter fra før på 12 år, så dette føles som å begynne helt på nytt!

Jippiii :)

Skrevet

Hehe, samme her, kun 6 uker men ser ut som 6 mnd. på vei ... Tror det blir vanskelig å skjule særlig lenge.

Skrevet

Regnet meg fram til at jeg har termin med 3. mann 19 februar :) Spennende!

Skrevet

Gratulerer!:) jeg har vist fått en ny termin... 22 januar så jeg hører egentlig ikke til her alikevel... Men veeeeldig mange som skal få baby i februar!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...