Gå til innhold

FEBRUAR babyer! =) Flere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått termin 02.02.12. Minstemannen min er født 02.02.00. Så jeg håper jeg føder på en annen dato. Dumt å dele bursdag.

Dette blir mitt fjerde barn. Mannen min og jeg fikk vårt første barn i -90, og vi har også en født i -98.

Jeg er snart 44, og ble gravid naturlig.

Men mye kan skje fram mot februar. Som mannen min sa: Du er ikke 40 år lenger, vet du :o)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

jepp! Positiv test i morges, etter 2 års prøving. ENDELIG!! :D

Skrevet

Jeg også!! Venter nr 3 i starten av februar neste år :-D

Skrevet

Da kommer jeg og joiner dere. Termin er enten 31.januar ut fra eggløsning eller 7 februar ut fra mensen. Regner med at jeg kommer til å få siste, for jordmor hørte ikke på min regning ved forrige svangerskap. Vi har en jente fra før av, på halvannet år. :)

Skrevet

Jeg venter mensen idag, men den har ikke kommet enda... Er spent på om vi skal få en liten en til???!! Ekstremt spennende.. :-)

Har i så fall termin 5. februar..

Skrevet

Lykke til, lurer! Krysser fingrene for deg jeg:-)

Jeg er i dag super GLAD, for jeg har fått vite at vi er gravide, er 5 uker på vei og termin 1. februar:D HURRA,HURRA,HURRA!

Skrevet

Har ikm på torsdag, men har testet positivt i går og i dag. Lusker meg derfor inn her, selv om jeg ikke tør slippe jubelen helt løs før jeg er over ikm. Termin er foreløpig 12. februar.

Skrevet

Jeg har testet positivt i dag....termin 8.feb...:)

Skrevet

Posetiv test idag 11dpo, så sniker meg forsiktig inn her:) Foreløpig termin 12/2.12.

Har prøvd i 9 måneder nå så det var herlig å se de to strekene.

Har en jente på 2,5 år.

Gratulerer til alle dere andre:)

Skrevet

Testet positivt torsdag (og fredag, lørd og idag....).

Antatt termin 4.2, men holder pusten her. Kjennes ut som mensensmerter og er forberedt på SA any moment.

Men, hvis ikke - så er jeg vel en av dere jeg også :)

Skrevet

Hei jenter!

Gratulerer til dere alle sammen! Blir kjekt å følge dere!

Litt usikker på termindato, ettersom jeg bare hadde mensen en gang etter jeg tok ut spiralen. Foreløpig termin ca. mndskiftet januar/februar:)

Har en gutt på 2,5.

Skrevet

Dette blir stas, jeg har termin 5. Februar og gleder meg veldig! Men, jeg tenker for mye på denne ekle risikoen for å miste! Synes tiden går aaaaltfor sakte, vil ha uke 12 NÅ! :o)

Skrevet

Her ventes nr.2 i begynnelsen av februar :) Er litt usikker på når termin blir, for har ikke hatt mensen siden 24.mars..og hadde negativ blodprøve test 18.mai..Så regner med jeg må være max 4 uker på vei, og har fått 3 positive tester, men litt svake da..så må teste igjen i morgen å se om det blir sterkere :) Men foreløpig tror jeg at 10.februar er datoen :)

Skrevet

Ligger an til at det blir februarbaby her også! :D Krysser iallefall fingrene for det! :)

Skrevet

jeg har IKM på torsdag (om to dager) så da vil det vise seg om det blir februarbaby.. Jeg hadde blitt så vamvittig glad hvis jeg kunne blitt med på deres februar-tråd! Dett er vår 11.pp så det begynner å ta på..

Men jeg har ingen symptomer bortsett fra spotting rundt 8 dgr etter EL og masse stikking i magen i dag (har aldri hatt det før) men har også littegrann spotting i dag..

Er det noen av dere som er "symptomfrie"? Er det håp uten symptomer liksom?

Skrevet

Vi har også termin 8 februar :)

Skrevet

Venter barn nr 2 10.februar.

Mistet i uke 9 for et halv år siden, så er litt engstelig, men satser på at alt går bra. Ømme bryster, tisser ooooofte, frysninger, flere som har det?

Gratulerer til alle

Skrevet

Ja til alt, er det ikke FANTASTIAK!!!!!!

Ennå kjenner jeg ikke noe serlig til kvalme, med har stort sett hele tiden litt halsbrann, synes dette bare er topp!

Godt å kjenne at spiren eller spirene ennå er der inne;-)

Synes denne gangen alt er litt lettere siden jeg bar ei sjønn prinsesse fra før;-)

Har termin 05.feb-2012

Skrevet

Ja!! :D og jeg er så gla.. termin ifølge barnimagen den 2 feb. men ifølge babyverden den 31. jan.. skjønner ikke hvorfor dem regner 2 dager forskjell.. ??men samma det!! Jeg skal bli mamma igjen! weee.. :)

Skrevet

Hei Apple80, jeg har heller ingen symptomer, og det hadde jeg ikke sist jeg var gravid heller, så det er absolutt håp uten symptomer. Krysser fingrene for deg jeg!

Skrevet

Jaaa=) Fikk positiv test i dag! Så foreløpig termin i følge terminkalkulator er 15 ferbuar=) Er sååå lykkelig akkurat nå! Smiler fra øre til øre her jeg sitter=)

Skrevet

jeg har også termin i starten av februar :))

har en sønn fra før på 9 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...