Gå til innhold

FEBRUAR babyer! =) Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal få en liten i Februar!=)

noen flere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke februar, men 31.januar :D Hadde MA 7.mars og er nå blitt gravid igjen :D jipiii!

Skrevet

Gratulere! =)

Kan jo hende du får i Februar..=) min termin i følge kalkulatoren sier 3 Februar hihi,kjempe tidlig å finne det ut da men =)=) er så fornøyd!

Har du noen symptomer? Formen bra?

Jeg har bare ømme pupper, og litt mensen murringer innimellom;-)

Skrevet

Det kan fort bli det ja :) hiih, tidlig ja, men utroooolig herlig følelse likevel :) Ja, har en del symtpomer. Tisser mer, veldig trøtt, begynner å bli øm i puppene, murringer, kvalm :P

Vi får følge hverandre :)

Skrevet

Har termin 31.januar eller 1.februar, har nettopp sluttet på p-pillen og er litt usikker på syklusen. Men jeg tror jeg kjente eggløsningen. Litt rart, for vi har ikke startet prøveperioden enda...

Har en 3-åring som er født 17.februar, så jeg hadde håpet på termin i april-mai neste gang... Rart å tenke på at jeg er tobarnsmor om 9 mnd :)

Merket det først på kvalmen, og er ganske oppblåst og øm i magen.

Skrevet

ja det er utroolig deilig!! :)

jeg også har tisset en del mer ganger til dagen, men ingen kvalme enda.. (håper jeg slipper unna) hihi.

Gøy å ha noen å ta følge med på denne fantastisk spennende tiden:)

mye som skal skje fremover :)

lurere på om jeg hører til svangerskaps uke 3 eller 4,... har sykluser på 40 dager, og hadde eggløsning forrige lørsdag.. altså 8 dagersiden... men leste at i 3 uke kunne vi ikke få positiv test da jeg ikke hadde begynt å produsere hormonet som slår ut... mens i 4 svangerskaps uke kan du få en positiv test..? 1-2 svangerskapsuke er vi jo ikke gravide (er bare regnet fra siste mens dag) sorry for et laaangt spørsmål, men jeg er vel bare 1 uke på vei? eller..?

Skrevet

Gratulerer! :) så gøy!! elsker Februar så det passer perfekt! :)

du har barn fra før.. når må man gå til legen ol? kan vel vente et par månder? ;-)

Skrevet

Hihi, får håpe du slipper unna ja :) Ikke noeee deilig å våkne med kvalme.. men går over med ei ritz kjekse da.. så har en pakke liggende på nattbordet.

Sist gang skulle jeg på førstegangskontroll når jeg var 9+3.. abborterte når jeg var 9+2, så rakk ikke det.. ringte å bestilte time når jeg var 6 uker på vei :)

Da er du vel egentlig 1 uke på vei ja.. skriv inn første dagen i sist mens i terminkalkulatoren på siden her, så får du opp masse nyttig info om når hjertet begynner å slå, når det blir bevegelse o.l, og der står det akkurat hvor langt du er på vei også. Jeg er akkurat 4 uker på vei idag :)

Skrevet

Første gang jeg var gravid så fant jeg det ut når jeg var ca 3 mnd på vei, så da bestilte jeg time med legen med en gang. Lettere sjokka, egentlig!!!

Nå tar jeg hele greia med knusende ro, er vel vanlig med legetime mellom 8-12 uker?

Veldig uvant å tenke på seg selv som gravid, mat, drikke osv... Glemmer det av og til, kommer på det hver gang kvalmebølgene dukker opp, og så glemmer jeg det igjen :)

Føler meg rimelig oppblåst, og håper det går over snart så jeg slipper å kjøpe mammaklær allerede nå! Bare to bukser som er behagelige, og det er ikke akkurat jobb-klær :)

MEN: Gratulere så mye til oss alle her inne!!!

Skrevet

Huff, trist når sånn skjer.. håper spirene sitter denne gang! Er første gang jeg er gravid, så håper det går bra=)

Var inne på en kalkulator nå.. der jeg kunne regne fra ca befruktingsdag, den sier jeg er 3+2 idag =) wii :) hihi.

Gøy å lese om ting så skjer hver uke fremover!

Skrevet

hei!har termin 2.februar....gler meg masse.venter barn nr 3

Skrevet

Gratulerer!! =)

Barn nr 3, da vet du hvertfall hva du har sånn ca i vente itidenfremover;-) Første gang for meg så er skikkelig nervøs og lurer på alt.. hehe:)

Har du jenter eller gutter fra før? =)

Skrevet

Jeg tok test idag, som var positiv:D så regner med det blir februar ja:)

Skrevet

GRATULERER!!! =)=)

så gøy! er det din første?

Skrevet

Jepp:)

Prøvd i 3 år, så den var veldig etterlengtet:)

Regna ut ca termin 02.02.2012 her:D

Du da?

Skrevet

oiii :) så kjekt!! =)

første på oss også.. ;-)

vi fikk det til på første forsøk, ble litt sjokket da men=)

tror min termin er 06.02.2012 ;-)

Skrevet

ooh, rett etter. Dette er morro:) får følge hverandre:)

Skrevet

hehe =) ja det blir spennende! ;) syns det var så gøy for dere etter 3 år!!

vi må følge hverandre ja ;-)

noen følelse på hva det kan være? alle sier jente til meg, men jeg klarer ikke si noen av delene.. hihi

Skrevet

mannen min momla før han sovna her om dagen at om det blir jente, så kanskje vi skal bruke Sara. Så underbevistheten hans sier visst det blir en jente, men jeg tar det jeg får jeg:)

Hvor i landet bor du da?

Skrevet

hehehe, mannen min tror også det er jente, men jeg sier som deg å tar det vi får =)=)

jeg bor i sandnes (rogaland), ha med deg da?

Skrevet

Bor i sandefjord (vestfold), ett stykke unna :/

Skrevet

Gratulerer så my til dere andre også :)

Hvordan har dere det?

Synes tiden går utroolig tregt.. 4+3 i dag.

Jeg har fått utrolig vondt i korsryggen. Jobber i barnehage og der er det hele tiden tunge løft, så skal være mer forsiktig nå fremover har jeg bestemt meg for! :) Ellers i tipp,topp form!

Skrevet

hm... men vi kan følge hverandre selv om vi ikke bor i nærheten;-)

Skrevet

Tiden går kjempe sent:(

Har ingen plager annet en kvalme å ømme pupper/vorter. Blir skikkelig kvalm nå om kvelden og natt/tidlig om morgenen... men håper detgår over like fort som det kom!!

Du bør nok passe på tunge løft ja,viktig å være forsiktig:)

Flott at du er i form :)

Sliter litt med å holde det hemmelig for venner da jeg er innvitert til fest i helgen + lønnsingspils på torsdag:/ hehe.. hva kan man si? Jeg tenker at jeg ungår å delta på fest i det heletatt til jeg kan si det høyt! har så dårlig pokerfjes at jeg røper meg med en gang.. haha.

Skrevet

Da er vi to! Morgenen og kvelden på meg og! men går bedre når jeg spiser! Løk er et maretitt har jeg funnet ut, da blir jeg enda mer kvalm!

Ja, vanskelig å holde det hemmelig. Vi har to fester på jobben av 2 uker..har jo skrevet meg på delta lista, så må klekke ut en plan :P Urinveisinfeksjon eller noe sånt.. heh! er låv med en liten hvit løgn i disse tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...