Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 og hva gjorde han til en skikkelig dårlig elsker?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jepp!!! Han het Thomas og hadde verdens minste penis... og det tok ca 3 sekunder før det gikk for han... Husker jeg lo godt av episoden sammen med venninnene mine i etterkant. Dette er 20 år siden... ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jepp. Han gjorde aldri noe for at det skulle være okay for meg. Det var bare "kjøre på" og bli ferdig.. Ikke var saken hans spesielt mye å skryte av heller, men av en eller annen grunn var jeg alikevel alltid sår da "vi" var ferdige. Han er populær blandt damene, men er usikker på om han noensinne har hatt et lengre forhold.. Tydeligvis ikke bare jeg som var misfornøyd
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jepp! Han hadde altfor stor penis og tok ikke hensyn til når jeg sa det var vondt! Ble ikke mange knull på han;p
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Opptil flere, og forskjellige grunner til det. jeg regner et dårlig knull med at jeg ikke er i nærheten av orgasme. Noen ganger er pikken for liten og andre ganger er den for stor og noen ganger er rett og slett innsatsen for dårlig
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Var for mange år siden, hadde flørta med en gutt fra Drammen en periode. Vi dro på hytta til faren hans, hahah, ler av det enda. Han tok på puppen min, og da gikk det for han
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #9 Skrevet 22. mai 2011 Ja. Vi var allikevel sammen i 3,5 år. Men til slutt innså jeg at sexlivet var en altfor viktig del av livet til at jeg ville ha et dårlig sexliv resten av livet:( Han hadde mange andre fine egenskaper da, men sexen fungerte aldri helt... Jeg hadde større og andre behov enn det han hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå