Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Nå er jeg lynforbanna. Sambo skulle ut i går. Vi hadde mulighet til å få barnevakt, og vi har pleid å være ute sammen tidligere. Men så sier han at "nei, det blir bare gutta, så det blir for dumt om jeg skal dra meg meg dame når ingen andre gjør det". Helt enig i det, så jeg avslo tilbudet om barnevakt og holdt meg hjemme i går. I dag får jeg plutselig høre av en bekjent at en av kompisene hans hadde med sin nye kjæreste som igjen hadde med fire venninner. Dette hadde alle kompisene fått beskjed om på forhånd så sambo MÅ ha visst det da han ba meg bli hjemme. Slubberten ligger og sover ut rusen fortsatt, jeg lurer på om jeg skal holde munn eller angripe ham når han våkner.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Angrip. og oppdater her ;p Ta en bøtte med kaldt vann ))
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Det var dårlig gjort av samboeren din. Hadde absolutt ikke holdt munn om hva jeg mente hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 Slimål av mann! Jeg ville fått han til å skjemmes så han har mest lyst til å legge seg under sofaen! Ingen får lov å gjøre sånt mot meg.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #9 Skrevet 22. mai 2011 jeg ville ventet og sett om han var smart nok til å fortelle dette selv. for selv om alle skal ha vist dette har jeg selv en mann som ikke altid får med seg slikt og da har han sakt det til mag dagen etter at fy f det skulle liksom være oss gutta men karsten hadde vist ikke skjønt det så han hadde dratt med seg +++ så da skulle jo du vært med i går likevel det hadde vert koslig. og da hadde ikke jeg giddet å krangle om det rett og slett. men hadde han ikke sakt noe så hadde jeg nokk kommet med noen sure bemerkninger og gitt beskjed om at jeg ikke syntes at dette var greit. det er bedre at han sier at han ikke har lyst å ha meg med enn at han lyver å sier at det bare er gutta som skal ut. for all del trenger jo ikke jeg å være på byen med han om han har lyst å være sammen med andre venner. ikke altid jeg har lyst å ha han med jeg heller. men er da erlig om det.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Dette har skjedd med oss og noen ganger. Mennene i gjengen skal møtes og damene blir ikke invitert. Nei de skal blir hjemme med barna. For det er jo guttekveld! Basta! Så sitter min mann sin 8 år yngre søster å "kjeder livet av seg" med venninnene. Så ender det med at søsteren hans og venninne hennes stikker på våre menns guttekvelder. Og det blir drikkeleker, tøysing og dansing. Sååå herlig å ha en bøling menn for seg selv og være yndige mittpunkt.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #11 Skrevet 22. mai 2011 Helt utrolig! Høres helt absurd ut at jeg ikke kunne møte bruttern på byen, fordi at kona hans ikke likte at han snakket med venninnene mine. Eller at hun ikke likte at kompisene hans snakket med meg eller venninnene mine. Om du er så sjalu av deg, så er det ikke mannen eller søstra hans som er problemet. Problemet må ligge temmelig dypt hos deg, for dette var helt eksremt.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #12 Skrevet 22. mai 2011 15.45 Ikke på byen. Men i privat hjem. Dere kona er kastet ut og sover hos sine foreldre for det er ren guttekveld. Ingen koner er invitert. Men 7 jenter som er 10 år yngre får komme :-) Jeg har ikke laget baluba i den saken. Men det gjorde en del av de andre. Skjedd 3 ganger nå. Og fruen finner dameklær i huset og jentene sover over. Ikke si at det er populært lille venn.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #13 Skrevet 22. mai 2011 lat som du ikke vet noe og da finner du fort ut om han lyver til deg.....spør om det var gøy med gutta osv.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #14 Skrevet 22. mai 2011 Det er annerledes om konene ikke var invitert, men de unge pikene var det. At de bevisst stengte ute konene for å ha avtale med de unge jentene. Sånn som i HI sin situasjon. Men at andre enn de i utgangspunktet inviterte dukker opp når noen har fest er helt naturlig og helt vanlig, og det må man regne med. Jeg hadde blitt forbanna om jeg var kona til han som eide huset, som hadde hatt rolpe fest med folk over hele huset, kan ikke tenke meg at det så så veldig bra ut der etterpå. Men ville vært forbanna om det hadde vært gutter som sov over også. Om man ikke føler seg trygg nok på sin mann til at man tåler at han kan komme til å være sosial med andre kvinner i et lystig lag, så har man selv problemene. Jeg gir meg ikke på den, samme hvor det var de møttes.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #15 Skrevet 22. mai 2011 Jeg ville ha sett om han hadde løyet først.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #18 Skrevet 22. mai 2011 En oppdatering fra meg igjen. Samboeren sov til kl, 16, jeg ventet med å si noe. Vi spiste middag og når ungene var ferdige og hadde gått fra bordet spurte jeg ham hvordan gårsdagen var og hvem som var der. Han ble litt rar og innrømmet at dama til kompisen hadde vært der. Så prøvde han å gjøre alt bedre ved å si at han tenkte å ringe og be meg komme men så tenkte han at det sikkert ble styr med å ringe barnevakten igjen så han hadde latt det være. Så spurte jeg om det var flere jenter der enn henne, og da prøvde han først å nekte. Da kjente jeg at jeg bare ble kald og likegyldig og sa tørt til ham at "jeg veit at du juger nå så du kan like gjerne fortelle meg sannheten". Da dukket det opp da... at jo, han visste de skulle komme og to av venninnene hennes er visst gamle klassevenninner av ham som han hadde tenkt at han sikkert ikke fikk snakket så mye med hvis jeg var der. Og la meg nå legge til at jeg er IKKE en sjalu, kontrollerende type så han fikk problemer med å forklare hvorfor det skulle være et problem. Så klarer han altså å lire av seg at "uff nei han hadde så dårlig erfaring med sjalusi etter at han var sammen med Karin", og Karin er altså eksen hans fra ÅTTE ÅR TILBAKE!!!!! Jeg reiste meg fra bordet, ba ham dra til helvete, så gikk jeg og lekte med barna. Nå har jeg akkurat lagt dem og satt meg i sofaen. Han sitter i stolen sin og ser på tv og later som ingenting. Jeg har IKKE tenkt å åpne kjeften til ham før han tar initiativ til å komme med en JÆVLI god unnskyldning. Hvis han ante hvor mye tillit han har klart å rive ned i løpet av det siste døgnet.... Nå er jeg bare kald og likegyldig, antagelig en forsvarmekanisme... drittgubbe. HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #19 Skrevet 22. mai 2011 Uff, for en dustemann! Klem til deg HI, håper han virkelig kryper i støvet! Du har ikke gjort noe for å fortjene å bli løyet for, og han bør bruke en bedre unnskyldning enn en sjalu eks :S
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #20 Skrevet 22. mai 2011 Hadde reagert på samme måte som deg HI! Drittgubbe Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #21 Skrevet 22. mai 2011 Hmm, var mannen din på samme orgie som jeg i går, eller?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #22 Skrevet 22. mai 2011 For en dritt. Han har med å be om tilgivelse for at han oppfører seg som en dritt.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #23 Skrevet 22. mai 2011 Godt forsøk 20.05, men noen orgie var det nok neppe. Jeg tror ikke mannen min har vært utro, og dette handler heller ikke om utroskap eller sjalusi - men mer det faktum at drittsekken (som fortsatt sitter taus som en østers) lyver for meg! HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #24 Skrevet 22. mai 2011 Jeg opplevde nøyaktig det samme, men da var det faktisk utroskap i bildet. Ikke at det er det i dette tilfellet da... men i mitt tilfelle var det heldigvis ingen barn å tenke på. Til gjengjeld ble jeg uthengt som sjalu, dum og psykisk ustabil, av han, hun han lå med og vennene hans, helt til vi hadde en krangel ET ÅR senere, hvor jeg fikk vite at han hadde vært utro likevel.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #25 Skrevet 22. mai 2011 Han gjør jo det fordi han har noe å skjule, må vite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå