Gå til innhold

Diskuterer med mannen ang fryseskap:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Per i dag har vi kombiskap,men det er liksom ikke så mye plass i frysedelen.Jeg kunne tenkt meg et fryseskap i tillegg,da kan vi fryse ned rester,kjøpe tilbudsvarer,og alltid "ha et eller annet i fryseren"++

Mannen sier vi bare kommer til å fylle den opp,glemme hva vi har der,og det er så enkelt å bare kjøpe det vi trenger der og da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt begge deler. Vi har en diger fryseboks i kjelleren + en liten i garasjen. Har ingen fryser i kjøleskapet. Vi kjøper ofte inn mat som er på salg, og fryser ned (f.eks. pålegg). På den måten sparer vi penger, og vi er flinke til å bruke det vi har i frysen. Fryser også ned masse bær osv., da har vi det gjennom vinteren (til f.eks. jordbærsyltetøy, smoothies osv.).

Skrevet

Kjøp ordentlig fryser istede. Fryseskap er et rent helvette.

Vi har nylig kastet vårt. Er jo ikke plass til noen ting der jo, og det hele er bare idiotisk

Skrevet

Jeg har fryseboks jeg da, synes det er så liten plass i fryseskapene..

Men jeg kunne ikke klart meg uten og ønsker meg en som er større.

Jeg handler gjerne på tilbud, og ting vi bruker mye har jeg stabler av i frysa, f.eks kyllingfileter, karbonadedeig, fiskelfileter osv. Har også en del brød i frysa, så trenger jeg ikke på butikken hver dag.

Hender jo det blir liggende noe på bunnen som ikke har blitt brukt, men da er det gjerne et impulsskjøp av ting vi ikke bruker så mye. Så lenge en fyller frysa med ting som blir brukt er det ikke noe problem.

Jeg har fire unger og en voldsomt matbudsjett, hadde jeg ikke hamstret på tilbud hadde det blitt enormt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...