Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Lar dere ungen skrike seg ferdig ut, prøver dere å trøste, avleder med noe annet? i tilfelle hva? prøver å hjelpe her, men det nytter ike, blir bare slått til, så da lar jeg henne bare skrike ferdig til hun er såpass rolig at hun vil ha trøst og kos. er dette feil av meg? Hun er 2 et halvt..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg overser totalt! Og prøve å trøste eller avlede virker bare mot sin hensikt her. Men så er min gutt 4år da. Ofte skriker han enda mer, for han vil jo gjerne ha en reaksjon, men den fella går jeg ikke i igjen. Får han et raserianfall ute setter vi oss i bilen så får han skrike seg ferdig der. Da setter jeg inn i bilen med ryggen til. Nå skal det sies at jeg alltid spør om han vil snakke om det først. For ofte blir jo gutten sint av en liten filleting vi kan fikse, bare han vil si hva det er. Men som regel er det dette urimelige sinneanfallet pga lite søvn osv. som man aldri kan vinne mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå