Gå til innhold

Veeeeldig lyst på ny mobil :) Noen tips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lg Optimus 2x frister veldig da.... men har egentlig ikke peiling!! Setter pris på noen innspill ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold ut noen måneder til og vent på iPhone5 :-) Kommer til høsten!

Skrevet

Jeg har LG Optimus 2x. Super telefon. Rask, fin å se på, stor skjerm.

Liker også at operativsystemet er Android og ikke OSX

Android er fremtiden :-)

Skrevet

Uten tvil iPhone. Har hatt mange mobilar oppigjenom, men er no veldig trrofast med min iPhone. Den har alt eg treng i ein mobil, og litt til ;-)

Skrevet

Jeg bestilte ny mob i dag, HTC desire hvit. Lekker og kom veldig godt ut på testen til amobil

Skrevet

Har hatt Sony Ericsson i mange år og fornøyd med den, men min kjære kjøpte Iphone når den kom. Han er meget glad i tekniske duppeditter, så når Iphone 4 kom så måtte han jo ha den nyeste må vite he.he...

Jeg hadde ikke vert så optatt av Iphone,men han insisterte på at jeg måtte prøve ut hans gamle....

og nå er jeg helt hekta he.he....Det er en mobil,men og så mye,mye mer. Veldig fornøyd med den- og anbefaler den til alle :)

Skrevet

ikke kjøp iphone

jeg har 4ern,, liker den ikke

vil tilbake til htc

Skrevet

Kommer an på hva du ønsker av en mobiltlf. Jeg er veldig fornøyd med iPhone. Titt på amobil.no. De tester masse mobiler og skriver utfyllende om de :)

Skrevet

Jeg, som ikke har lyst eller råd til å bruke mangfoldige tusen på en enkelt mobiltelefon, ønsker meg en huawei u8800. Den har fått veldig gode anmeldelser og den er kjempebillig (i forhold til andre), du får den til i overkant av 2000kr uten bindingstid! :) Den kommer i alle fall til å dekke mitt behov og vel så det :)

Skrevet

HTC Wildfire S! Den skal jeg kjøpe meg:))

Skrevet

Har nettopp bestilt iphone4 med fastpris fra netcom;) 2399 med en gang, så 439 kr i mnd. 400 ringemin og 200 sms. holder for meg. Samboer har iphone og jeg synes den er enkel å håndtere;))

Skrevet

Jeg vurderte lenge både iphone, huawei og den helt nye ZTE blade.

Valget falt på sistnevnte. Hvorfor? Fordi den passet meg aller best i forhold til hva jeg setter som krav ;)

Og den har fått toppkarakter i mange tester.

Har hatt den i 4 mnd nå, er overveldet over hvor godt alt stemmer med testene.

Og den koster bare 1600 kr uten binding! + at den har stor led-skjerm(touch), bra kamera, android 2.1 operativ system +++

Veldig, veldig fornøyd :D :D

Her kan du lese mer om den:

http://www.klikk.no/teknologi/mobil/article650082.ece

Men uansett, det viktigste er at du finner en som passer DEG! :))

Lykke til med valget.

Skrevet

Nokia N8, kamera 12 mgp

stor skjerm

brukervennlig

veldig fornøyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...