Gå til innhold

Andre som kjenner liv daglig? :)


oktober prins

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 19 nå, og har kjent liv i litt over to uker allerede. Er førstegangs.. Utrolig herlig og spennende å kjenne de små sparkene :)

Skal på ul førstkommende tirsdag, og gleder meg enormt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjent liv siden for sikkert siden slutten av uke 17. Men begynte å kjenne liv i uke15, men var da ikke sikker.

 

Nå kjenner jeg liv daglig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner liv daglig, er 17 uker. Trodde jeg var 19, helt til jeg var på ul. Har kjent liv en måneds tid, andregangs da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 22, har kjent liv hver dag i mange uker. Er ganske heldig siden morkaken ligger inn mot ryggen. Jeg kan se magen skifte form hvis han ligger ut mot magen og han sparker og snur på seg hele tiden. :) Bare å glede seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også liv hver dag, har gjort det i flere uker jeg også:) Er 21 uker i morgen. Morkaken min også ligge inn mot ryggen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Ja, jeg kjenner også liv daglig!

Begynte å kjenne liv allerede mot slutten av uke 16, men da var jeg ikke sikker. Bare en uke senere kunne samboeren min kjenne sparkene, og nå sparker han ofte og tydelig. Veldig morro!

 

Allerede nå fremprovoserer han kynnere med de sterke sparkene sine, og det er litt slitsomt, men man kan jo ikke klage over noe så fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte så smått å kjenne liv i uke 16-17, til tross for foranliggende morkake. Nå er jeg i uke 22 og kjenner tydelig liv hver dag. Noen dager kjenner jeg mer liv enn andre, tror det er pga. morkaka som ligger foran :) men er helt sinnsykt herlig å kjenne at han er der inne <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 20 og kjenner ikke noe særlig ennå, men morkaka ligger helt foran så det kunne visst ta en stund. Får bare smøre meg med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 21 i morgen her: Ååååååååååååååååååh, jeg vil kjenne mer til babyen i magen!!! Det er fremdeles bare sånne små dump innimellom, som jeg liksom ikke kan være 100% sikker på at er babyen. Morkaka ligger jo i front hos meg og, og jeg er førstegangsgravid, men nå MÅ jeg da verkelig begynne å kjenne litt mer snart? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 21 i morgen her: Ååååååååååååååååååh, jeg vil kjenne mer til babyen i magen!!! Det er fremdeles bare sånne små dump innimellom, som jeg liksom ikke kan være 100% sikker på at er babyen. Morkaka ligger jo i front hos meg og, og jeg er førstegangsgravid, men nå MÅ jeg da verkelig begynne å kjenne litt mer snart? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 19 uker på vei. har begynt å kjenne små dump/spark den siste uka. kjenner de mest på morgenen og kvelden når jeg ligger i senga. utrolig herlig følelse da=D. gleder meg til de blir mere tydelige/sterke. morkaka mi er også foranliggende så er nok derfor de ikke kjennes så sterkt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenenr meg igjen Bella Bulldog! Er 21+2 idag, førstegangs og har også foranliggende morkake. Kjenner daglig "bumping" og "bobler", men ser frem til at det virkelig blir mer tydelig at det er et lite individ med egne, bestemte bevegelser der inne!:) men morro er det allerede hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 22 og her sparkes det livlig hver dag, og har gjort det noen uker:) Koselig!:) Har i tillegg masse kynnere. Det fikk jeg ganske tidlig sist også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 21 og har kjent i noen uker nå, men nå kan sparkene også ses fra utsiden, og hun er jo kjempeaktiv inni der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Nå er jeg i uke 23 og babyen sparker hver eneste dag, ganske så kraftig til tider. Kan se magen beveger seg under klærne faktisk :)

Livmoren min ligger på bakre vegg, og jeg har kjent spark siden uke 16-17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...