Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Sånn litt fordi jeg kjeder meg og litt fordi det er så mange innlegg om andre ting i forhold, som f.eks hvor ofte har dere sex, hvem gjør hva i huset osv. Hvor ofte krangler dere og hva krangler dere om? Og er dere "flink" til å krangle (kommunisere), eller blir det usaklig? Kjør debatt
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Vi krangler i grunn aldri. Det er så sjelden at det kan telles på en hånd de snart 8 årene vi har vært sammen:) Meeen, vi kan diskutere skikkelig da. Og det kan være om alt mulig. Men er aldri sånn at vi smeller med dører eller kaller hverandre ting. Ikke legger vi oss sinte og sure heller. Så, vi krangler fryktelig sjelden, det tror jeg ikke vi har gjort siden de første årene vi var sammen og som sagt, det var sjelden. Og når vi diskuterer blir det sjeldent usakelig. Så vi er nok ganske "kjedelige" på det området der;)) Men vi er heftig forelsket og bruker energien på andre ting i stedet;))
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Vi krangler heller ikke, kan ikke skjønne hva vi skulle krangle om egentlig. Vi har vært sammen i 15 år og kranglet fra oss første par årene, nå har vi tilpasset oss hverandre og har valgt leve med hverandres svakheter og styrker Vi har funnet løsninger på hverdagsproblemene som gjør at vi ikke trenger krangle om dem. Vi kan selvfølgelig være uenige om ting da, og når man er sliten og irritabel hender det vi er litt sure og irritable mot hverandre. Men uvenner er vi aldri og har aldri skreket til hverandre i det hele tatt. Vi lever i rolig harmoni, hehe
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Så godt det høres ut å ha det som dere to over her, hehe.. Både min mann og jeg er egentlig veldig hissig.. kort lunte og ikke så veldig tålmodig av oss. Og når vi da samtidig kanskje er stresset eller sliten, så fyrer det seg fort opp en krangel Vi krangler aldri om hverdagslige ting som hvem som skal lage middag, hvem som skal vaske, hvem som skal legge barn osv osv, men heller om andre filleting som utvikler seg. F.eks om vi diskuterer noe som vi har helt forskjellig mening om, så utvikler det seg gjerne til noe stort, fordi vi ikke er så flink til å kommunisere. Jeg er nok mye mer rolig enn min mann, og prøver alltid å holde ting saklig og på diskusjonsnivå, men med en som bare hisser seg opp og i tillegg er følsom (sånn at han tar seg nær av alt jeg sier og vrir på det jeg sier), så er det vanskelig å holde seg rolig selv Og det fører gjerne til at vi sier teite ting og er barnslig. Nå krangler vi heldigvis ikke hver dag eller hver uke, men alt fra 1 gang i mnd til hver 3 mnd. (er jo litt det også). Men jobber med det, og jo lenger vi er sammen, jo bedre blir det.. så man må vel bli vant til hverandre osv, som noen nevnte noe om her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå