Gå til innhold

Noen igjen her som fortsatt går og venter...?


♥Jente 2008 + gutt 2011♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg gjør. Hadde termin 18. men nå virker det endelig som om ting er i gang her, så håper på fødsel i løpet av kvelden, det hadde vært en fin dato :) Hehe. Lykke til til deg og håper du snart er i gang du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, termin og idag og venter fortsatt. Lite som skjer også så blir nok ennå en stund å vente tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igjen her jeg også.. Har termin 29.05, og går å venter! Mulig jeg slipper å gå over termin pga at de trur jeg har en stor baby i magen. (Siden jeg har "sprengt" sf-målene, på 14 dager)

Skal til kontroll på onsdag, for å se hvordan vekstkurven har utviklet seg. Har den steget betrakterlig mer så bli jeg sendt videre til ul og videre vurdering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 29.mai og går og venter...en uke til termin idag. har ekstremt mye kynnere og vondt nederst i ryggen, men ikkeno som skjer...haff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også og venter...Hadde termin 19.mai. Spenninga er til og ta og føle på hjemme hos oss. Jeg gikk 9 dager over med vår første.

Nå er jeg så spent på HVEM er det som kommet til oss.

Har ikke hadd en eneste kynner dette sv.skapet...Føler ingen antydning til fødsel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 22 og ingen tegn til fødsel her heller - begynner å lure på hvor lenge jeg skal gå. Har alltid født før tiden før så hadde ikke innstilt meg på overtid denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 29.5. og går og venter!

ikke noe som skjer enda. er det noen flere som skal føde i Drammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin den 16 , går fortsatt her....men skal legges inn ikveld og settes igang imorgen tidlig, så er storfornøyd!! Men hadde jo håpet at det skulle fikse seg selv da...for vil føde på fødestua og ikke på spesialenheten...men nå skal jeg vel bare være glad for at ho kommer ut snart tror jeg ;) masse lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 31 mai, men vannet gikk på lørdag så har vært her på sykehuset og ventet på skikkelige rier siden da. Hvis ikke det har skjedd noe innen imorra blir jeg satt igang.

Har vært noen skikkelig lange dager, men snart får vi endelig sett jenta vår.

 

Ønsker alle dere andre lykke til og at vi alle snart får se våres prinser og prinsesser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens termin 22, ul termin 24.

Hadde trodd at lillejenta kom til å komme tidligere pga stort arbeidsstress m eksamen, men neida. Hun har sin egen plan og lar meg vente..

Tok modningsakupunktur og sette-i-gang akupunktur i dag, men så langt uten merkbare resultater. Har mer brennende kynnere, spes. når jeg ligger, og magen har sunket.

Barnefar har tippet den 24.mai for lenge siden, og nesten alle de andre barna har kommet én dag før termin, så det er lov å håpe på at noe skjer snart!?!

I går kveld gled kjeven min ut av ledd på venstresia ..au.. så egentlig er det greit at hun ikke kom da. Fremdeles hoven kjeve, men klar for fødsel nå. Skal male ferdig siste bildet, slappe av med tv og rett og slett ta det med ro til hun bestemmer seg for å komme. Regner med at det sikkert går fort når det først skjer.

 

Lykke til sent-i-mai damer, og måtte masse fødestøv blåses på oss i disse siste ventedagene :) ************************************************

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter jeg også, men vet jo at det skjer fredag. Har ikke termin før i beg av juni, så er ikke lei. Vil også helst gå så nærme termin som mulig. Så mens mange andre vil det skal skje NÅ håper jeg at ikkeno skjer før fredag på operasjonsbenken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin 17. mai, men venter fortsatt... Alle som kjenner meg venter så veldig de og. Mange som gleder seg til at noe skal skje. Jeg blir litt stressa av det, men prøver mitt beste å være positiv og slappe av. Men jeg kjeder meg såååå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter ennå her også. Har termin i morgen. Men merker ingen tegn på at lillegutt vil komme ut. Begynner å bli en smule utålmodig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin på lørdag (28.) med baby i skråleie, så her er det bare å vente og se hva som skjer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ul termin 26.5 og dokter 29.5, he hatt mye rier. Håper han snart kommer. Er så spent på alt :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hatt følelsen av hele tiden også, men juniklubben ville ikke ha meg ;oP Hey, it's their loss! :o))

 

Gikk åtte dager over UL-termin sist og denne gangen har jeg termin siste dagen i mai. Og jeg har ikke hørt om noen i familien min som er født FØR termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin den 18 mai, og går fortsatt å venter.... Skal tilbake til legen mandag den 30, hvis ingenting har skjedd... Så krysser fingre og tær for at han kommet ut til da.. Føler meg ikke trygg på at jeg skal gå så lenge på overtid, da jeg har lest mye om komplikasjoner som kan oppstå.

 

Kjenner ingen tegn på at noe er i gang, så får håpe han snart finner ut selv at det er på tide og komme ut å hilse på oss.. For nå venter vi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 23 mai, venter fortsatt... Må ringe å bestille time til overtidskontroll imorgen,... så må jeg inn på mandag på kontroll... Hadde absolutt ikke i min villeste fantasi trudd at jeg kom til å gå flere dager på overtid... Fødte to dager på overtid sist. Så jeg hadde nok trudd at jeg ville komme til å føde helst litt før denne gangen, men... Hun kommer når hun kommer, satser på at det skjer noe nå snart! =) <3 Ønsker såååå veldig å se henne, hvem hun ligner på osv... KOM lille venn KOM!!!! Tihi! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi kommet til dag 4 over tiden og fremdeles virker det som ingenting har tenkt å skje. Ikke spor etter blod eller slim. Sovet som en stein i natt. Ingen vondter eller noe. Litt spennende hver dag nå synes jeg - samtidig kjenner jeg at jeg har fått litt for mye tid til å grue meg til fødsel.

 

Legekontroll i morgen, regner med at det blir overtidskontroll på mandag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til jordmor idag og hodet var festet og 1 cm åpning.

Termin på søndag. Kanskje det skjer noe i helgen sa hun. Åh, hva hvis det hadde vært tilfelle??det hadde vært noe d!!!! Nå er jeg lei av å ha alt for god tid til å grue meg til fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter ennå. Strippingsforsøket til jordmor ble med forsøket da livmortapp lå for bakoverbøyd hos meg. Ja, ja. Jeg fikk ferdig eksamen i tide (jippi!) og er egentlig glad for det. Men nå VIL JEG HA UT BABYEN MIIIIIIIIIIIIN !!! Overtidskontroll mandag. Krysser fingre for at noe skjer i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...