Gå til innhold

hva sminke bruker dere ? =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hva merke av sminker bruker dere og kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, lær deg norsk.

Skrevet

Når jeg bruker sminke bruker jeg ID mineral fundation, jeg har litt problemhud så den er god, pluss at den ser naturlig ut samtidig som den dekker. Bruker også ID sin rouge og øyenskygger og powder eyeliner.

Diorshow maskara.

Clinique lipgloss, øyenskygge og blyant eyeliner(cream shaper for eyes)

Har også maxfactor øyenskygge.

Dior som lipmaximizer syns jeg er god. På sommeren bruker jeg Garneier sin lipgloss med faktor 25.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...