Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Hva merke av sminker bruker dere og kan anbefale?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Når jeg bruker sminke bruker jeg ID mineral fundation, jeg har litt problemhud så den er god, pluss at den ser naturlig ut samtidig som den dekker. Bruker også ID sin rouge og øyenskygger og powder eyeliner. Diorshow maskara. Clinique lipgloss, øyenskygge og blyant eyeliner(cream shaper for eyes) Har også maxfactor øyenskygge. Dior som lipmaximizer syns jeg er god. På sommeren bruker jeg Garneier sin lipgloss med faktor 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå