Gå til innhold

Kvalm og uvel i uke 32 ??


Ingunn1981

Anbefalte innlegg

Jeg er begnt å bli kvalm og uvel nå om dagen, så rart! Jeg har ikke vert kvalm tidligere i svangerskapet. Er det normalt å bli det nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er mitt 3.svangerskap og jeg er også nå plaget med kvalme på formiddagene. Hadde det ikke med de to første, så jeg aner virkelig ikke. Mye mensmurringer og mye trøtt også. Jeg lurer bare på om man kommer før termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vært det i det siste..mest på natten.. er skikkelig plagsomt.. Baaahhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste. Jeg har vært sånn siden uke 30.

Fosteret tar større plass, og tarmene blir presset sammen. Jeg har blitt fortalt at det er en grunn til at man kan kjenne seg kvalm og uvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig uvel siden uke 29, er nå i uke 31 og var hos legen for en sjekk i går og hun fant ut at jeg mangler jern i kroppen og at blodprosenten min er for lav.. Hadde også sukker i blodet og i urinen så hun har sendt blodprøven og urinprøven min til sykehuset for og se om det er flere ting som mangler eller om jeg har utviklet svangerskapsdiabetes eller noe sånnt.. Er ikke mye gøy og være uvel, men nå vet jeg hvertfall hvorfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...