Augustspire<3 Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Vi skal i 30 års dag til en kamerat til helgen. Hvor mye er vanlig å gi i gave? Forslag på hva som kan kjøpes?
jordbærsjokolade Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Tja, 500 kr kanskje? Det kommer jo an på hvor god kamerat det er da. Er skikkelig skikkelig god og dyr vin som man aldri i verden ville ha kjøpt selv, billetter til standup, konsert eller noe slikt? Men det kommer jo an på hva interessene hans er da.
LegallyBlond Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Kommer an på hvor godt dere kjenner personen og hvor god økonomi dere har. Selv er jeg student og er/har vært invitert i mange 30 årsdager de siste mnd. Har det litt stramt, og når det blir så mange også så har vi lagt oss på 200 - 250 kr. Hadde jeg vært i arbeid hadde jeg nok muligens doblet summen, hvertfall til gode venner. Har selv gitt gavekort, kinobilletter + vin, deler til service som personen samler på. Andre tips kan være bilder/trykk (om man vet hva personen liker), hudpleieprodukter e.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå