Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Jeg er alenemor til 2 og barnefar og jeg skal prøve å gi forholdet en ny start. Nå får jeg os da jeg ikke fikk tid til å opparbeide permpenger. Barnefar har en litt ustabil jobb nå, han får sånn 2-3 vakter i uken og tjener ikke mer enn 6000 kr i mnd. Han søker som en gærning etter ny jobb. Lurer på om det er noen som vet om hjelp vi kan få? Sosialen? 6000 kr er ikke noe å leve på for oss på 4. Jeg tenkte at jeg kanskje må finne meg en deltidsjobb hvor jeg jobber 2-3 ganger i uken for å få inn noe penger jeg og, til tross for at minstemann er 3 mnd.... Sånn er vel livet. Noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Dere må selvsagt gjør alt selv for å få inn inntekt - sosialstønad er aller siste utvei om det dere får inn ikke er nok... Å få en deltids jobb er jo en kjempegod ide, og mannen din burde jo absolutt sette alle kluter til for å få mer jobb..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Ja skjønner det men sånn som det er nå med den lønnen han får nå så ser jeg liksom ikke noen annen vei enn sosialen akkurat nå. Deltids jobb er noe jeg tror vi må for en liten stund hvertfall, vil jo også gjerne nyte permisjonen min men man jo ofre noe en stund så da blir det dette. Ja han søker som bare det men han får ikke noe svar men nå skal han innom noen jobber på mandag så kanskje det skjer noe da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå