Gå til innhold

Når begynne å innrede barnerommet?


Åse❣

Anbefalte innlegg

Jeg klarer nesten ikke vente, gleder meg veldig masse til å begynne å innrede barnerommet. Har måtte vente med å handle inn en del ting fordi jeg ikke hadde klart å vente :) har termin 12. August og tenkte jeg skulle begynne å handle inn alt på listen i slutten av juni, men det er så lenge til :P og jeg har så lyst til å se rommet tar form hihi

 

Har du allerede begynt med å innrede barnerommet med møbler? Hvis ikke når begynner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi beg å male rommet rett etter ul, siden rommet er rosa, så da ble det grått i stedet.

Har vært ute å reist litt og kjøpt endel new born tøy, var i usa i påsken og kjøpte da Masse klær fra 6mnd-1år. Fant ut at jeg ikke kunne la det ligge strødd utover rommet i poser. Så da dro vi på ikea og kjøpte kommode+seng.

Siden det var en defekt på kommoden ville min kjære se om senga hadde noen skrammer den også. Jeg ville ikke ha opp senga så tidlig, men har lagt alle tingene oppi den og lagt et laken over.

 

Så ja vi er nok tidlig ute, men gjør det noe da. Har termin 18 aug.

Merker jeg beg å bli sliten allerede, sikkert i dårlig form fra før av men føler meg ikke tung sånn sett.

Bare beg du, så får du og ta del i innredningen og ikke bare mannen som må gjøre det på slutten alene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke barnerom, jeg har ikke funnet ny leilighet ennå, derfor usikkert med barnerom og rom egentlig.

 

Jeg ble så glad da jeg fikk høre at "trygghet er en illusjon", det sa meg mye og jeg tar det med ro i alt jeg gjør og er mer tilstede,,,,Men oi jeg får panikk innimellom, derfor er det nok på tide ja,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal flytte tett på termin, men siden babyen ligger med oss nesten ett år, innreder jeg ikke barnerommet med det første. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...