Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 http://www.lilleprinsen.no/product/492415/Milios_balansesykkel.html Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Tja, kommer an på toåringen, men jeg tenker at en trehjulssykkel vil være kulere for en toåring. Balansesykkel kan vente til tre eller fire.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Syns det var en super gave til 2-års dag jeg:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg syntes den så veldig fin ut jeg:) Min toåring rekker fortsatt ikke ned til pedalene på trehjulssykkelen (de fåes jo sikkert i forskjellige størrelser da).
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Løpesykkel/balansesykkel er helt supert, og for en toåring er det ikke for tidlig. Vi har en på et og et halvt som elsker sin løpesykkel. Det fins mange ulike, men syns Early Rider er den töffeste: www.litenogblid.no
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 http://www.biltema.no/no/Fritid/Sykler/Barn/Lopesykkel-12/
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #9 Skrevet 22. mai 2011 Ser veldig fin ut, synes jeg! Min sønn på snart to år ville nok blitt glad for en sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå