Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har termin 12.6, men håper lillebror kommer noen dager før. Har fått fødeplass på Rikshospitalet, har født på Bærum tidligere så det blir min første fødsel der. Håper og tror at det blir bra! Har vært på to samtaler der allerede, og fått utrolig god oppfølging! Har litt dårlig erfaring fra før, derfor gruer jeg meg litt ekstra denne gangen! Kanskje vi treffes?!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Hei:-) Jeg har ikke termin før i begynnelsen av August, men ville bare si at jeg var utrolig fornøyd der sist. Både på føden og på barsel. Kunne ikke tenke meg å velge et annet sted denne gangen. Lykke til!
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jeg skal føde på Riksen, har termin 22.juni. Har født 2 barn der tidligere, og er kjempefornøyd. Deilig å ligge på barsel etter fødsel, og de som jobber der er så hjelpsomme.
Dikigoros_Høygravid Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Hei, jeg skal også føde på Riksen, KS 15 Juni. Fødte der forrige gang også og var veldig fornøyd:)
carisma Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 skal føde på riksen i juni. termin 24 så blir spennende å se når den lille kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå