Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Jeg skal selge huset min for å kjøpe noe større. Har kontakt med ulike eiendomsmeglere. Hos Aktiv har de tilbudt meg en bankmegler gratis. Dvs en som shopper rundt etter lån til ny bolig for meg. De sier dette er gratis for meg, så jeg går ut fra at bankene betaler megleren i kommisjon. Jeg har ikke solgt leilighet før. Er det noen her inne som har erfaring eller tanker om hvorvidt det er lurt eller dumt å takk ja til bankmegleren? På forhånd takk for hjelpen!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Hei:) Vi benyttet oss av bankmegler i forbindelse med kjøp av ny bolig. Megler ble formidlet av Aktiv, og denne tjenesten kostet ikke oss noe. Banken vi tar lån hos betaler da denne megleren. Megler shopper rundt og finner de beste vilkår for deg, så du slipper å undersøke dette selv. Vi er utrolig godt fornøyd med bankmeglereen vi benyttet her i Bergen, som var utrolig kjapp, hyggelig og dyktig, så dette vil jeg absolutt anbefale deg! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Hei! Jeg har benyttet meg av bankmegler fra Aktiv eiendom. Han som hjalp meg med å finne det beste lånet for meg har vært utrolig hjelpsom, effektiv og hyggelig. Han er lett tilgjengelig hvis du har spørsmål angående lån eller boliger. Har fått den beste servicen og fått et veldig gunstig lån! Så dette anbefaler jeg deg på det sterkeste!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Hvis du tar kontakt med et firma som heter bankpartner, så "shopper" de lån for deg. Det er gratis, og de får stort sett veldig god rente for kundene sine. så slipper du å binde deg til et meglerfirma, bare pga den tjenesten:-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Ring bankpartner. Det er et firma som forhandler fram lån, og god rente for sine kunder. Det er gratis, og da slipper du å binde deg til en eiendomsmegler for å få det tilbudet!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Ring bankpartner. Det er et firma som forhandler fram lån, og god rente for sine kunder. Det er gratis, og da slipper du å binde deg til en eiendomsmegler for å få det tilbudet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå