ღhælgelainnღ Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Kjente jeg ble helt uvel inni meg da jeg leste om gårsdagens profetier i mediene. Der den gamle gubben hardnakket påsto at verden ville gå under akkurat på denne datoen - men heldigvis våknet vi opp til en ny dag! Jeg syns det er utrivelig at sånne tullinger skal få bruke så mye spalteplass på sånne ting. Det er vel ingen på denne jord som med sikkerhet kan si når vår siste dag kommer, heldigvis. Uansett hvilke matematiske beregninger de kommer frem til, så slår det heldigivs ikke ut riktig.
Sannellerslik? Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 helt enig! hater att de skriver om slike ting!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jeg tar ikke sånne ting seriøst men er helt enig i at det er jævlig ekkelt for det. Spesielt når han er en "vanlig" mann som sitter å sier sånt. Han kan ikke være mye vanlig når han går ut med sånt i media men. Tenker på de som blir oppriktig skremt og redde. Det er jo ikke akkurat noe lite han påsto kom til å skje heller. Verdens undergang liksom.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Sånt tar jeg bare med et smil og et lite skuldertrekk. Jeg forsøker å leve i nuet, jeg har selvfølgelig tanker om framtida, men skulle nå en dommedagsprofet få rett, så blir det jo likt for alle og ikke mer å tenke på. Nei, sånt "tull" som jeg velger å kalle det, orker jeg ikke å kaste bort energi på.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Huff ja. Ikke det at jeg tror at noen kan rekne det ut ved tilfeldige tall eller "symbolske" tatt fra bibelen eller noe annet sted. Denne mannen har spådd dommedag opp til flere ganger før. Han er tydeligvis veldig interessert i å finne ut at verdens undergang er nær, og leker han med tall vil han alltid finne nye årstall som an kan spå, men han kan like gjerne komme fram til tall som ligger LANGT fram i tid om det er det han leter etter) Han er vel bare en gammel mann som er redd for og dø, så det enkleste blir å overbevise både seg selv og andre at han skal få komme til himmelen før det kommer så langt.. Som sagt tror jeg ikke så mye på slike spådommer, de dukker jo opp med jevne mellomrom. Men synes det er en ekkel tanke alikevel...
petite fleur Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Ingen kan spå eller se inn i fremtiden, så at sånne halvtomsinger får spalteplass i 2011 er over min fatteevne. Folk får tro hva de vil, men synes det er synd at sånne oppmerksomhetssjuke tullinger klarer å skremme folk. Unødvendig. Carpe diem! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå