Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Er så utrolig lei av å høre om det og ikke ane hva det er? Og ingen gir meg et normalt svar heller! Så plis, kjære Dib-damer... Hva er det?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 gå på google bilder så søker du. værre er det ikke.
Soon to be mum Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Det er en ny trend som har spredt seg på Facebook. Det vil si at man (eller rettere sagt noen andre) tar bilde av seg selv liggende som en planke (helt rett i kroppen med bena samlet og armene inn langs kroppen) på rare steder, feks. liggende oppå et veiskilt, på et rekkverk, på toppen av ei bokhylle osv. Folk konkurrerer om å få tatt bilde av seg selv liggende "i planke" på det sykeste stedet. Ganske morsomt, så lenge man klarer å ikke gjøre noe som er farlig. Det har jo allerede skjedd en dødsulykke i Tyskland (tror jeg det var). Sjekk eksempler her: http://www.facebook.com/plankingnorway?ref=ts&sk=wall
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Har prøvd å google, en ble ikke klokere. Ikke p¨å bilder da Takk.
Soon to be mum Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 I KNOW! Det er dritfestlig. Noen er skikkelig oppfinnsomme. =D Så lenge de passer på sikkerheten da... =O
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Bybane-planking-2503903.html "Var nær døden da en av lampene jeg lå på knakk!" Eller noe, sier ene på den linken! Farlig..
Soon to be mum Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Ja, som sagt. Noen har ikke helt skjønt det med sikkerheten. OG det har jo skjedd en dødsulykke allerede, som nevnt lenger opp. Folk bør tenke seg om. Men noen av bildene er utrolig festlige.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 Disse ungdommene sier at det ikke er farlig fordi alle gjør det på eget ansvar. Hva søren er det for slags svar?? De har jo ikke svart på spørsmålet i det hele tatt. Ko-ko!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #10 Skrevet 21. mai 2011 Herregud, noe så teit er det lenge siden jeg har sett. Planking? WTF?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå