Gå til innhold

Vil bli gravid med elskeren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i snart et år hatt et forhold til en gift mann. Han har to små barn, og det har jeg også.

Elsker ikke mannen min lenger, vi er sammen av praktiske hensyn,, men jeg er stormforelsket i elskeren min og lengter etter å bli gravid med hans barn. :-(

Vet det høres umoralsk og kaotisk ut, men jeg skal nok klare meg som alenemamm, mer tvilsomt om jeg noensinne blir lykkelig om jeg aldri får et barn med elskeren.

En bonus er jo at om je får et barn med ham, kommer jeg til å være bundet til ham resten av livet. Jeg har ikke tenkt å kreve noe av ham økonomisk, men jeg vil fortelle det til kona hans om jeg blir gravid, slik at kanskje hun går fra ham og jeg får se mer til ham.

Noen som har erfart noe lignende? Er denne drømmen vanlig blant elskerinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare ødeleggende og ingen kommer til å ha sympati for deg. Dessverre.

Skrevet

Herre... tenk på barna hans, og ikke bare på deg selv!

Skrevet

Tror aldri jeg har hørt om en mer egoistisk person enn deg.Du vil ødelegge for en god del personer bare for din egen lykke?

Skrevet

Det du har er en vanlig tanke i en slik setting, problemet er at når det ev. kommer en baby å vil det oppstå nye konflikter og utfordringer som du ikke har tenkt over. Hva om han går til rettsak mot deg for omsorgen for barnet og han får hovedomsorgen? Hva om han ikke vil ha noe med deg å gjøre i det hele tatt og fraskriver seg alt ansvar? Hva om han flytter langt bort? Hva om han blir værende hos konen sin?

Har du tenkt på arv? Hvor komplisert det blir?

Dette er tanker du har fordi du ser på han som noe nytt og spennende og du inbiller deg at gresset er grønnere på andre siden. Har litt fakta til deg: Det er som oftest ikke det!!!!

Du vil klusse til og berøre deler av livet ditt, livet til barna dine, livet til elskeren din, livet til konen og barna til elskeren din, livet til mannen din osv. Er det verdt det tror du? Hva tenker du kommer til å skje?

Skrevet

håper du tuller, hvis ikke så burde du virkelig tenke deg ti ganger til om...så ti til!

Jeg hadde ei "venninne" som absolutt ville bli gravid med en mann, hun lurte han trill rundt, sa hun gikk på p-piller osv, men det gjorde hun ikke. Hun ble gravid på første forsøk og trodde da at de skulle bli sammen, men det motsatte skjedde. Han hater henne av hele sitt hjerte...dette er min samboer idag og vi har 2 barn sammen nå. Han klarer desverre ikke knytte seg til barnet(vi har barnet som avtalt annenhver helg og torsdag samt. alle høytider og ferier) og han tåler ikke å snakke med henne engang, han er helt knekt psykisk og hun er bare ute etter å "ta han" " skal jeg ikke få penger snart hva?får bare 3000 i barnebidrag jo" hallo!?! Ikke jobber hun,(aldri hatt jobb heller), har lurt enda en fyr og innrømt det, uff stakkars barn...og fedre...det er et h******* liv hver dag!!!!

Hun innrømte at hun lurte han som nå er min samboer og har ingen dårlig samvittighet." ja jeg lurte han, trodde vi skulle bli sammen og hærregud jeg gjør det jo bare for å få penger"

Hun ringer flere ganger om dagen, maser og maser om alt. Jeg blir snart gærn!

Tenk på barna og ikke bare deg selv!

Skrevet

For å gjenta dette, siden en her skrev om en pengegrisk mor:

Jeg har ikke tenkt å kreve noe av ham økonomisk. Jeg har universitetsutdannelse og en bra jobb, kan greie meg selv om jeg må.

Problemet er at jeg er så vanvittig forelsket i denne mannen, han er en drømmemann (selv om han er notorisk utro), men han kommer nok til å gjøre det slutt med meg etterhvert og finne en ny elskerinne.

Om vi får et barn sammen, vil jeg i det minste ha kontakt med ham resten av livet - og jeg vet at jeg kan gi barnet et godt liv.

Skrevet

Hva om han ikke vil ha noe kontakt med deg resten av livet?

Skjønner jo nå at dette bare er tull, er jo ingen normale mennesker som er så forskrudde.

Skrevet

Jeg tror nok han vil ha kontakt med barnet sitt i alle fall, han er et godt menneske og lever et ansvarlig liv.

Jeg kan ikke få nok av ham, han er alt jeg har drømt om, bare så synd at jeg møtte han "for sent." Håpet er jo selvsagt at han skiller seg, og jeg, og at vi to lever sammen, men innser at dette er ganske urealistisk.

Det neste best vil være å få et barn med ham, tror nok både han og foreldrene hans vil ha kontakt med barnet.

Skrevet

hahah dette må være en spøk

Skrevet

Håper du får hastetime hos en psykolog... Imens får du ta deg kraftig sammen, for både dine og hans barn, og ektefellene som er uforskyldt oppi dette.

Skrevet

Din hurpe! Du er skammelig syk!

Skrevet

Jeg skjønner ikke tankegangen din, HI, og jeg er i en ganske lik situasjon... Jeg er gift og har tre barn, og en snill mann. Og en elsker. Ja, jeg vet hvor forferdelig jeg er, for jeg lever med det hver dag. Men i motsetning til deg, HI, så har jeg ikke noe ønske om å gå fra mannen min på grunn av elskeren min, og jeg vil i hvert fall ikke bli gravid med hans barn. Det hadde vært det verste som kunne skje...

Fatter du ikke hvor mye problemer du eventuelt kan lage for deg selv, og garantert VIL lage for både hans og dine egne barn? Skjønner at du er forelska akkurat nå, og da blir man veldig lite realistiske i en periode. Men alle forelskelser går over. Og plutselig står du der å må forholde seg til en mann som kanskje ikke er interessert i å forholde seg til deg.

Jeg er definitivt IKKE rette ræva til å dømme det du gjør, men tenk litt nøyere igjennom konskvensen av å få barn sammen med en elsker...

Skrevet

Du må være psykopat som er så kynisk at du vil utnytte et lite barn på den måten.

Forumtroll!!

Skrevet

Det er mye rart her i verden, så jeg er ikke så sikker på at HI er et forumtroll. Ikke helt riktig nagla kanskje, men.

Skrevet

Ha ha.... en må jo bare digge forelskelse !!!!! du er ikke helt rasjonell i tankegangen du HI......

Dårlig mor er du også.....

Skrevet

Forelskelse er faktisk en psykose. Lås deg inne til den går over! Du er ikke egentlig ego eller slem, bare midlertidig gal. Tenk på at en hel haug med unger vil bli skadelidende om du gjennomfører galskapprosjektet ditt.

Skrevet

Det er faktisk akkurat sånn det føles; som en psykose og midlertidig galskap... Skulle jo tro at man i voksen alder evnet å se hva slags konsekvenser ens egne handlinger kan ha for seg selv og mennesker rundt seg, selv om man er forelska, men det er faktisk vanskeligere enn man skulle tro å være realistisk oppi det det hele...

Hilsen Anonym 13.14, i "nesten" samme situasjon...

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort, ei venninne av meg tenkte som deg, og ble gravid med sin gifte elsker. Hun trodde at hun da ville få fortgang i hans prat om å gå fra kona. I dag har de INGEN kontakt. Han har aldri sett barnet, og han har aldri gitt respons på noen av hennes henvendelser (MMS av barnet og sånne ting). Eneste som knytter dem "sammen" er bidraget han motvillig har begynt å betale etter to år, farskapstesting og full pakke. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg forstår han. Synd det er ungen det går ut over. Min venninne tok et valg om p bli gravid med denne mannen bak hans rygg, datteren må betale prisen.

Skrevet

Dette er noe er det mest egoistiske jeg har hørt om noen sinne...!!!!!!

Tenk på hans barn, dine barn.. og da dette felles barnet kun du vil ha.. tenk på din mann, og hans kone.. (hva med å forlate mannen din først om du ikke føler noe mer for han!!!)

Nei... DIN GALE KVINNE!!!

Skrevet

Unnskyld at jeg spør; men er du 14 år, HI??

Argumentene og tankegangen din er jo helt på trynet!!!

Skrevet

Kjære land og rike.

Du er jo egentlig bare dum om du tror dette er en bra løsning. Unnskyld at jeg sier det, men det ville jo vært en skikkelig hor-unge.

Skrevet

kjenner 2 fedre som ble såkalt LURT og ingen av de har kontakt med barnet. Så, tenk deg godt om, er jo ikke noe å tenke på egentlig da, men du skjønner!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...