Gå til innhold

Eurorpris.... Ble så forbannet i dag.. Idiotansatte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpe det billige cafèsettet som var på kampanje denne uka. Tom. 21.05 stod det i magasinet.

Stikker ens ærend til byen få kjøpe to sett, et til en liten veranda i underetg og et til å ha på verandaen i overetg. 299,- stod det både i magasinet og annonsert i butikken.

Går til kassen med de to settene, og får beskjed om at de koster en hel del mer enn 598,- for to sett. Sier til kassadamen at det er jo vitterlig kampanje? Hun sier at -Nei, for da hadde hun greid å slå det inn på kampanje. Sier til henne at kampanjen var jo annonsert ut denne uken, til 21.05. Hun sjekker i magasinet og sier at det måtte være tom. 20.05, altså at siste dagen var fredag. Jeg på min side sier at da må det jo stå til 20.05 i magasinet, og ikke 21.05. Så sier hun at -"det er ikke min feil skjønner du lille venn"... LILLE VENN?? Hva f?? Her er jeg en voksen kvinne, med familie, hus, universitetsutdannelse og god jobb som blir titulert med "Lille venn"???

Ble så fobannet jeg bare satte fra meg hele greia og gikk... Skrev selvsagt en klage til Europris om den dårlige servicen... Og dessuten skulle jeg jo hatt det settet til kampanjepris da det var dette de annonserte med...

Ikke at settet var så sinnsykt dyrt uten kampanjen, det er jo kjempebillig uansett, men så ble det vel litt en prinsippsak og nå da.

Håper neket blir ansvarlig for at butikken får en liten smekk... Om ikke annet info om at en kunde var svært misfornøyd...

Er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe lille venn?hadde kalt henne tilbake jeg:P

uproft, klart du skal ha varene til den prisen som står annonsert, er jo ikke din feil at det eventuelt er trykkfeil(men det skal da vare ut uken, slik er det her iallefall)......bra du sendte klage da:)

Skrevet

Ja, er dessverre mulig (åpenlyst nok). Herregud, tenk at sånne virkelig har fått jobb? Og samtidig er så vanskelige at de nekter for det som står skrevet i en annonse? Håper vedkommende får konsekvenser!

Gjest Antarctica
Skrevet

Dessverre kan man neppe klandre de ansatte - ledelsen ansetter jo bare åpenbare undermålere og investerer ikke heller i pengesluket "opplæring" som andre bedrifter driver med. Samme ser du på JYSK, og enhver annen billigkjede. Det er der de henter inn kronene - billige varer må jo kompenseres på et vis, og man gjør det ved å underprioritere en grundig ansettelsespolitikk.

Skrevet

Tanken slo meg faktisk, Pashla... Men likevel.. "Lille venn"??? Den føler jeg vanskelig å unnskylde selv med en elendig ansettelsespolitikk og manglende kundebehandlingsopplæring....

Hi

Skrevet

Tenkte tanken, Pashla, men "Lille venn?" Synes ikke hverken dårlig ansettelsespolitikk eller manglende opplærling i kundebehandling kan unnskylde denne... Dessuten er jeg faktisk dritsur fordi jeg hadde rett, hun tik feil, og jeg ikke fikk det settet til den rette prisen. Dette var forresten andre gangen jeg var der. Forrige gang var de utsolgt... :(

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

"Lille venn" er alltid under pari, hvis man ikke er mor til den aktuelle personen!

Skrevet

Var det ingen andre ansatte i den butikken tilstede da?

Og Eurorpris... betyr det at de ror og ror når kunder vil kjøpe til nedsatt pris?

Skrevet

Der var ei jente som var helgehjelp i tillegg.. Tror hun var ca 14...... Kanskje jeg var på feil sjappe, hehe...

Forlanger ikke så mye på Europris, men denne var drøy...

Hi

Skrevet

Hadde jeg vært deg hi så hadde jeg tatt turen ned på Europris på mandag og forlangt og få en prat med butikksjefen..

Kan vedde på at vedkommende legger seg paddeflat og at du får det serviset til tilbudsprisen (kanskje til og med gratis pga av den elendige servicen).

Skrevet

Tja.. Har skrevet klage nå da så får vi se......

Hi

Skrevet

Sikker på at du tok rett sett HI?

Har jobbet i butikk der kunder har hentet feilt sett, og gjett om jeg fikk kjeft for det.

Skrevet

Ermm du skriver at settet kostet 299 på kampanje og du kjøpte 2 stykker. Du sier at da at dama i kasse vil ha 598 for begge to - det er jo riktig det?

Skrevet

Kanskje du skal lese hva HI skriver, dama krevde en god del mer enn 598,- står det...

Skrevet

Tror du må lese hovedinnlegget en gang til, 00.50 ;)

(ikke HI)

Skrevet

Les en gang til.. lille venn:P

Skrevet

Pashla, der tar du hvertfall feil ang. Jysk. Mulig du har god innsikt i personalpolitikk og pengeinntjening i andre billigkjeder. Men Jysk? Langt derifra.

Skrevet

JA, er sikker på at jeg tok rett sett ja.. Om det var rett sett var ikke en del av problemstillingen en gang.... ;)

Skrevet

Den butikkansatte skulle ikke ha kalt deg lilltvenn. Hun virket usympatisk og tverr.

Men siden Europris skriver "Med forbehold om trykkfeil" på alle reklameavisene sine, så kan ikke du kreve noe som helst til tilbudspris.

Men enig i at det var elendig service, og er også ganske sikker på at det var den butikkansatte som tok feil, for sånne kampanjer pleier jo alltid å vare UT uken altså til og med lørdagen. Er jo ofte da folk har tid til å handle.

Skrevet

I annonsebilag pleier det faktisk å stå: Vi tar forbehold om trykkfeil... Så kanskje datoen faktisk var feil?

Skrevet

Kunden har alltid rett. Vil tro det gjelder det samme som hvis man ikek har byttet ut prislapper i butikken. Da SKAL kunden ha varen til prisen som står selvom den blir dyrere i kassen pga prisendring.

Europris ansatte er kanskje ikke de smarteste. Sist jeg var på europris trengte en dame hjelp med å finne noe, men det kunne hun visst ikke få fordi det var kø i kassen og hun andre som var på jobb hadde lunsj haha.

Da jeg jobbet i butikk måtte man alltid være to stk. Hadde en lunsj så måtte hun gå fra lunsjen for å hjelpe selvfølgelig. Hun som trengte hjelp ble jo helt satt ut stakkar hehe

Skrevet

Det må være noe med ansatte på Europris ja...

Sist vi var der og handlet fikk barnet mitt bøtte og spade. Han fikk det oppi vognen frem til vi skulle betale, for det syntes han var gøy.(pleier ikke å gi han ting på butikken)

Da vi betalte i kassen, ga gutten min beskjed om at han ikke likte å gi fra seg bøtten og spaden. Han var ikke høylydt eller grinete, men likevel presterer mannen i kassen å si at jeg ikke måtte skjemme bort gutten, ved å gi ham så mye ting !!!!?!! Jeg ble irritert å sa at det hadde ikke han noe med, og da unnskyldte han seg, men det var for sent når han allerede hadde sagt det... Jeg gikk derfra ganske sur!

Skrevet

Hun skriver jo at det i annonsebilaget stod både uketall og dato, samt at tilbudet også var annonsert sammen med varen i butikken. Da blir det vel tre trykkfeil da? Dersom det står at tilbudet gjelder til og med uke 19 så er vel lørdagen også i uke 19?

Synes denne var drøy jeg.

Skrevet

Jeg jobber i en Europrisbutikk, og syns absolutt du bør snakke med butikksjefen. Ofte er ikke sjefene tilstede om lørdagene, istedet jobber det mye ekstrahjelper som dessverre ikke holder mål...og da er det viktig at sjefene får beskjed om slike episoder så man får fjernet vedkommende. I vår butikk har alle ekstrahjelper klar instruks om å kontakte ansvarshavende ved alle spørsmål vedrørende priser og kampanjer nettopp for å unngå misforståelser og dårlig kundebehandling. Vanligvis varer kampanjene t.o.m lørdagen, og gyldig kampanjedato står nederst på framsiden av kampanjeavisen. Hadde du handlet hos meg, hadde jeg uansett ordnet rett pris til deg, man kan dessverre ikke stole på at prisen i kassesystemet stemmer. Har skjedd flere ganger at prisen på kassen er feil grunnet menneskelig svikt på hovedkontoret, og det er slike ting de mer rutinerte ansatte vet om og kan ordne opp i. Håper du får anledning til å snakke med butikksjefen slik at butikken får fjernet denne ansatte....å kalle en kunde for "lille venn" er så graverende at jeg har ikke ord!!

Skrevet

Greit nok at det var dårlig service, det var det! Tilbudene varer ut uken, dvs tom lørdag. Men å påstå at alle europrisansatte er mindre smarte er da litt drøyt. Selv om noen ikke utøver den beste servicen gjelder det slett ikke alle. Man vil finne slike ansatte i alle typer butikker, enten det er europris, brio, jysk, rema, meny, kid, på en cafe osv. Slike finnes over alt.

Europrisbutikken som er her jeg bor har fantastisk service, man får den hjelpen man trenger og man blir alltid møtt med hyggelige ansatte. Butikken ser alltid bra ut og de har stortsett alltid inne tilbudsvarene. Så det finnes unntak. Ikke ta alle under en kam.

Det at hun var 14 tviler jeg forresten på, er 16års aldersgrense på å sitte i kasse i butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...