playground princess Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Hva er deres favoritt hårproduktserie? (tenker shampo, hårkur ++)
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg holder meg stort sett til produkter fra redken, tigi eller kms. Varierer litt hvilke, men jeg har god erfaring med alle disse. Kjøper det jeg måtte finne billig. redken har jo en god serie for farget hår, men jeg bruker produkter som gir håret mye fuktighet og pleie. Redken extreme er også bra om du har slitt hår. Jeg bruker det litt i perioder. Redken extreme anti snap er god. og tigi ego boost.
playground princess Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2011 Takk for svar Trollmora Fikk det ikke med meg før nå, beklager... Nå skal jeg shoppe etter dine tips på nett
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Når det gjeler produkter fra Tigi, så hold deg unna tigi catwalk serien. Jeg har ikke vært fornøyd med noen av produktene derfra. Men tigi s-factor og tigi bed head er bra. på feelunique.com har de store flasker med shampo og balsam fra tigi på tilbud nå. Akkurat under tollgrensa. Jeg bestilte for noen dager siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå