Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Tenkte å bruke p piller men lurer på noe som er litt billig.Og viktig at jeg ikke går opp i vekt av de.sliter litt med vekten.Jeg brukte yasmin.,men syns de var litt dyre.finnes det noe billigere som jeg ikke går opp i vekt av og som er litt billigere? håper på svar.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 er det ingen her som bruker p piller?hvem liker dere best?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 P-piller er da ikke dyre. Jeg brukte Diane og de gjorde huden min helt fantastisk. Hver gang jeg kjøpte en ny pakke fikk jeg tilbud om å bytte dem i et billigere merke. Samme produkt, men med et annet navn. Gikk ikke oppi vekt.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 aner ikke hvilket merke som er best eller billigst.. men jeg bruker diane og er fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har brukt Lolette, ingen bivirkninger og meget fornøyd
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Jeg bruker Microgynon, synes de er rimelige. Ikke gått opp i vekt av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå