Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Enig med hun over; Ylva! Ikke Ylja. Høres hjemmesnekra ut, og er dessuten langt mindre pent enn Ylva.. :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Tøysenavn, høres ut som en bedrift eller et slalåmskimerke. Yrsa, Ylva, Yngva, Lilja etc er mye bedre
MacKenzie Skrevet 22. mai 2011 #9 Skrevet 22. mai 2011 Jeg syns det er litt vanskelig å si, egentlig. Vanskelig å få grep på. Kanskje Vilja er bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå