Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Har vært mange ganger i Alanya og trives veldig godt der. Liker godt at alanya er en såpass stor by at det er en helg haug med butikker (selv om de fleste er nokså like) som man kan gå å shoppe i. Ser nå at denne Bodrum halvøya begynner å bli veldig populær og lurte derfor på hvordan det er å reise der iforhold til alanya? Spesielt med tanke på shopping
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Det er mindre så selvflgelig litt færre butikker men det er veldig koselige gater og det var ikke noe problem å få brukt pengene
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Jeg var faktisk i Bodrum for mange år siden. Må ha vært i 97 eller 98. Den gangen var det en ganske liten by, ikke mye butikker da, men det har vel blitt en del større tipper jeg. Fine strender og god mat hadde de der i alle fall :=) Ikke riktig så varmt som Alanya, men det er jo ikke akkurat negativt. Trenger ikke 45 grader i skyggen jeg altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå