fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Fikk en gledesnyhet på torsdagen Tok en graviditetstest på tordag å den visste positivt Lillegutt er bare 8 mnd, så kommer til å bli to tette unger men det skal jeg klare Kom litt som ett sjokk på oss at jeg er gravid igjen. men samtidig var vi delvis forberedt på det Takk og pris for at vi flytter i ny større leilighet i løpet av neste uke Måtte bare dele dette me dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå