Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Å slutte å klage og tenke på alle som ikke kan få barn. Det er da virkelig ikke min feil at andre ikke kan få barn! Hva hjelper de barnløse at jeg ikke klager? Blir det samme som å si at man må spise opp maten sin pga at det er så mange sultene barn i Afrika. De er like sultene selv om jeg spiser opp all maten min!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Nei, det henger ikke helt på greip. Alle mennesker har sine vansker i livet utfra deres livssituasjon, det at noen har det verre setter selvfølgelig ting i perspektiv men det forandrer ikke på det som er. Det er ALLTID noen som har det verre enn oss, uansett!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Spørs vel hvem du klager til det da. Hvis du sitter ved lunsjbordet på jobben og klager høylytt så bør du kanskje tenke over at det kan sitte noen som har prøvd og prøvd i en evighet uten å få det til som skulle gitt hva som helst for å få være i din situasjon. Det er noe med å vise litt takknemlighet for den situasjonen man er i selv om man aldri så mye hater det som skjer med kroppen. Det hjelper ikke de barnløse, men du viser litt mer respekt for deres situasjon på samme måte som du ønsker respekt for din situasjon og dine tanker rundt det.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Ja mulig du er inne på noe... MEN, personlig synes jeg folk klager over den minste ting. Kan være ganske sårende å høre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå