solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Philips Avent Babycall, SCD530 eller bør vi ta denne : Philips Avent babycall, SCD535 Noen erfaringer med disse?????
Trultetryne Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Hva erforskjellen? Vi har en av dem, men ble veldig usikker på hvilken siden de ser helt like ut Men vi er veldig fornøyd.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2011 Den som heter 30 (til slutt) er fra 08 og modellen før den som heter 35 (til slutt) Grunnen til at jeg spør er fordi det er en fin liten prisforskjell på dem som gjør at den første frister mest... men vi betaler heller mer for den andre hvis det er mange småting med den første som gjør st den ikke er så bra =)) Hvis du skjønte hva jeg mente....???? he he he =))
Makko med to små gutter Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Kanskje ikke svaret du vil ha, men om du ikke vet, kan du iallefall gjøre et informert valg.... Disse babycall´ne stråler HELE tiden, i motsetting til mange som kun avgir stråling når den sender lyd. Den teknologien gir overlegen lyd, og endel muligheter som man ikke har ellers, men for meg ble dette avgjørende nok til at jeg valgte et annet merke... Har kjøpt NeoNate, og er godt fornøyd.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2011 Takk for svar =) Da er det bare å fortsette letingen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå