Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Ser et program om å kle seg riktig i forhold til figuren, og så snakker de om epleform og pæreform, timeglassform, plankeform, tubaform og jeg vet ikke hva. Jeg synes kanskje min kropp lignet mest på de som hadde timeglassform, men jeg vet ikke helt. Jeg er 172 cm høy og er 98 cm over bysten, 70 cm om midjen, 97 cm om hoftene og 55 cm om lårene. Tenger å lære meg å kle meg skikkelig, så greit å vite hvilken figur man har først da
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Det ser du jo selv- er formen din som et timeglass, altså bredere over og under enn i midten? Isåfall har du jo timeglassfigur! Målene dine indikerer timeglassfigur, men det kommer jo fullstendig an på størrelsen på rumpa og puppene dine. Ei venninne av meg har ca samme mål som deg, men hun er skikkelig pæreformet likevel.. Bruk speilte - og øynene, kvinne!! Hehe.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Nei, da er det vel heller tvert i mot, at jeg synes at jeg er bedre oppe over skuldrene og brystene enn over hoftene. Nesten litt guttete synes jeg. Altså med skuldrene og sånt. HI
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Jeg er bredere over hofte og bak enn oppe.Hva slags figur har jeg?165høy.63kg.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Så du har litt smale hofter og stor rumpe (i forhold til over skuldrene)? For så godt som "alle" er jo bredere på utsiden av overarmene enn de er over hoftene, om du skjønner...? Ellers har du vel mer v-form, om jeg forstår deg rett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå