Gå til innhold

Skryt til SUS! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiste inn for en sjekk i går pga lite liv, og der ble jeg møtt av både hygglige jordmødre og lege. De tok meg på alvor og sjekket både på ultralyd og puls :) Følte meg godt behandlet og at de sjekket alt nøye, babyen hadde litt lite bevegelse men høy puls så fikk tilbudet om være der i natt eller komme inn igjen til sjekk i dag. Ble også i dag når jeg kom inn igjen godt mottatt av jordmødrene.

Gleder meg til og dra tilbake om noen uker og føde der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra at noen har en god opplevelse av SUS!:) Lykke til med fødsel:)

Skrevet

Så bra:) Skal føde der selv om noen uker og er veldig gla for at det er der jeg skal føde. Fødte der sist også og har ingenting å klage på:) (bortsett fra at noen av de på barsel virka litt smågretne. Litt negativ til at jeg var så ung eller noe i den duren)

Skrevet

Har født 2 ganger på SUS, og er fornøyd med alt bortsett fra kjerringene på barsel. Har prøvd både føden og fødeloftet, og har ingen betenkeligheter med å føde der igjen om det kommer en nr 3.

Lykke til med fødsel og barseltid, jeg misunner deg litt merker jeg, sitter her med verdens skjønneste baby på 8 mnd men timene og dagene etter fødsel er helt spesielle - nyt det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...