Gå til innhold

Klokka har passert 18.00!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg lever enda...... gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva blir unnskyldningen no da på han ?

Skrevet

jeg tror han er senil.. hihi

Skrevet

Godt å høre, ingen ser flyvende elefanter eller vandrende hårete jesusfigurer?

Skrevet

Jepp, lever nok ennå! Jeg lurer på hvilken regnefeil han nå skal skylde på..:)

Skrevet

Jeg visste ikke om dette før idag, snakk om å følge med i verden da. Men lever jammen meg jeg også:)

Skrevet

Og hvor er likerknappen på DIB??? Mange fine svar her ;)

Skrevet

Lurer på om det sitter noen rundt omkring som har solgt hus og hjem og brukt opp alle penga og bæsja på skrivebordet til sjefen osv...

Tenker de føler seg smarte nå, ja...

Skrevet

Mange ting tyder på at verden er den samme enda.

Skrevet

Kan noen ta på seg ansvaret for å banke på bunkers-døra til noen av dibdamene?

Skrevet

Lever i beste velgående, gitt! Ikke har jeg tatt turen opp til himmelen (hadde jo vært morsomt å få fly litt), og ikke har jeg kjent et rist som har forandret livet mitt drastisk - til det verre, faktisk til noe helt forferdelig.

 

Derimot ligger jeg som et slakt på sofaen, og vurderer å lage meg kveldens herremåltid. Har (som på alle andre dager) dårlig samvittighet fordi jeg ikke har trent, og fordi jeg har spist søtt. Med andre ord er verden den samme som den var før klokken viste 18.00. Regner dessverre med at jeg lever i beste velgående til uken, og derfor må ta eksamen allikevel. Søren, jeg hadde egentlig satset på at dommedag skulle redde meg der.

 

Ja, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...