Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Babyen min er to uker, og jeg har nesten ikke vært ute av døra. Kunne tenkt meg å trille litt lengre turer, gå på kjøpesenteret osv. Men, de gangene jeg har turt å gå ut med babyen u vogna har han begynt å skrike voldsomt, og jeg har måttet gå inn igjen Så hva gjør dere om babyen skriker når dere er på trilletur? og på kjøpesenteret? Blir stressa bare ved tanken.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 kanskje babyen din kjenner at du er stressa? det er jo bare skriking,og du som mor kan stoppe denne skrikinga ved å ta opp babyen(heldigvis for deg så fikk du barn på vår/sommeren!jeg fikk mine på svarte vinteren,og da var det bare å springe hjem så fort snøen lot deg om babyen min slo seg helt vrang...) gi den mat, rape den, skifte bleie, trøste. ikke tenk så mye over det og ha små mål. det første målet kan være å gå til butikken og kjøpe melk? har du på han for mye klær?er han ukonfortabel i vogna på noe vis? lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Jeg likte heller ikke å gå tur slik i begynnelsen. Best er det vel for de som har kolikkbarn, for da kan babyen få sin sjeldne søvn mens de triller i vogna.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Babyen din er bare 2 uker. Slapp av det, blir enklere etterhvert. Ikke gå så langt hjemmefra i starten, er jo ikke bare bare å ta opp en nyfødt ute og måtte bære i armene hjem. Etterhvert som de blir større, får de litt mer rutine på ting, da er det lettere å f.eks å på tur når du vet at babyen bruker å sove på den tiden
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Tar som regel med bæresjalet, og kan putte babyen oppi der hvis vogna plutselig blir upoppis! I bæresjalet roer de seg som regel alltid:)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Spør deg selv ,hva er det verste som kan skje!? Jeg slet med førstemann som skrek seg halvt fordervet pga kolikk. Tilslutt bare tok jeg mot og begynte å gå ut og når en først kom over det hinderet følte jeg at det ikke gjorde noe om det ble litt skriking, skrek jo likegodt hjemme. Skriker barnet så sjekker du bleie, om det er for varmt eller om det er sultent, kanskje trenger det bare litt kos. Stol på deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå