Gå til innhold

Hvor ofte snakker du med din mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ringer to til tre ganger om dagen, og skal baaaare si en liiiten ting. Tar ca 15-30min pr gang. Sier hadet fem ganger, fordi hun baaare skulle si eeen ting til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bor hos henne nå, så vi snakker hver dag ;)

Gjest overlord
Skrevet

ca 3 ganger per uke. Bor 10 min unna dem. Treffes 1-2 ganger per uke og snakker i telefonen 1-2 ganger.

Skrevet

Før jeg ble gravid var der kanskje en gang i uka, mest vanlig var vel annenhver uke. Etter jeg ble gravid er det nesten hver dag, og ringer hun ikke får jeg melding. Har litt plager så det er koselig å vite at hun bryr seg!

Skrevet

Føler at jeg begynner å nå et farlig frustrasjinsnivå, fordi hun ringer så sinnsykt mye, men vet ikke hva jeg skal si til henne. hi

Skrevet

Mamma bor bare 5 min unna oss, men kommer så og si aldri på besøk uten at hun er bedt. Hun vil ikke plage oss. :-)

Men vi er jo desto oftere hos henne, sånn i snitt en gang i uka tenker jeg.

Veldig sjeldent vi snakkes i tlf, ingen av oss like å snakke i tlf.

En helt grei ordning synes jeg. :-)

Skrevet

Snakker med henne sikkert 3-4 ganger pr uke. Hun bor like i nærheten, så hun er innom her en liten tur (sjeldent lenge på besøk av gangen), eller vi er hos henne en tur (ofte noe lenger besøk da, når vi først stikker opp dit) sånn ca 2-3 ganger pr uke. Hadde hun ringt for mye e.l., hadde jeg sagt det direkte til henne. Hadde hun blitt fornærmet, så hadde det vært hennes problem, ikke mitt. ;-)

Før jeg fikk barn; snakket med henne en gang eller to i mnd på tlf, og traff henne et par-tre-fire ganger pr år (bodde langt unna hverandre)

Skrevet

3-4 ganger i året.

Skrevet

Minst en gang hver dag:)

Skrevet

Veldig av og på. Ingen kontakt på tre år, plutselig begynte hun å ringe når hun hørte jeg var gravid. Ungen ble født, og det ble stille igjen. Ringte kanskje to ganger på ett år. Er gravid igjen, nå ringer hun en gang pr fjortende dag og syns selv hun er kjempeflink.....Håpløst tilfelle.

Skrevet

Minst en gang om dagen. I snitt 2-3. :-p

Skrevet

3-4 ganger i måneden tenker jeg..

Skrevet

Vi snakker sammen ganske ofte, ikke hver eneste dag, men kansje annenhver dag eller hver tredje dag. Ser henne i hvertfall et par gang i uka. Bor 10minutter kjøring herfra.

Mannen min ringer både 2 og 3 gang for dagen når han er på jobb, er yrkessjåfør og trenger vel å høre stemmen min litt når han er langt borte. Ringer alltid når barna skal legge seg for å si natta, og ringer også i den tida jeg pleier å ringe meg, så ringer han gjerne en gang ellers om dagen også hvis han kjeder seg og må vente på lass eller noe.

Skrevet

Jeg snakker ganske ofte med min mor, mine foreldre bor nært oss. Men, jeg snakker ikke ordentlig med henne mere... Hun er dement og veldig forvirra til tider, og kjenner ikke alltid igjen meg når jeg kommer.

Hun var en veldig engasjert og god mor og sykdommen hennes plaget meg veldig i mange år. Jeg var ofte sint og frustrert på henne, kjeftet i vei og det er noe jeg angrer veldig på i dag... :(

Jeg savner fortsatt å snakke med henne på en vanlig måte, nå blir det bare det samme hele tiden. Det er trist å miste sin mor på denne måten, og jeg missunner dem som snakker med sin mor hver dag, går på shopping og cafe sammen og som har barnevakt til barna innimellom!

Ta vare på tiden med foreldrene dine! =)

Skrevet

Kun når vi er sammen på ordentlig, 4-5 ganger i året. Vi sms-er for det meste, og det skjer flere ganger i uka.

Skrevet

Tar en oppdateringstelefon stort sett hver søndag kveld. Det er sjelden vi prates utenom det. De bor 30 mil unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...