Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har så lyst på babykurv til å ha i stua denne gangen.. Hvor kan jeg finne det? Ser for meg en kurv med himmel og stoff som henger ned og dekker stativet.. om noen skjønner hva jeg mener..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Bambina.no, Barnas hus + de aller fleste barneutstyrsbutikker. Min ble kun brukt 3 gng:(
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Vi hadde vugge i stuen sist som ble mye brukt. Er klar over at ikke alle babyer har lyst til å ligge i i hva som helst, men har likevel lyst på en sånn... Blir det et bomkjøp så blir det et bomkjøp.. Takk for tips anyway =) Klem, HI =)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 hehe, ja sånn er det her og:) Har kjøpt så masse at vi bare fant ut at vi ville ha en baby til. Så nå får vi heldigvis brukt det meste en gang til. Har solgt kurven, men kjøpt annet i stedet hehe. Klem. Ps bambina har fantastisk mye flott:)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 oy, jeg falt litt for denne.. : http://www.bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=153&idkategori=47&kat_name=Vugger&prod_name=Vugge%20hvit&startrow=
jj81 Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har nettop kjøpt en kjempesøt babykurv med stativ: http://www.peekaboobabygaver.no/cream-gift-package-choose-basket-colour-stand-p-716.html?language=nn Frifrakt også! Håper det går bra:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Vi hadde Moseskurv fra Mamas & papas, den er så søt at det ikke spilte noen rolle om ungen ikke ville ligge oppi der så mye - for den er så dekorativ! Kjøpte den på Babyshop.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 Vi har en som ligner veldig på denne, men med hjul ble brukt kjempe mye sist!!:)står klar til bruk nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå