Gå til innhold

What to do?? Dra på fest eller ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt i 30 årslag til ei venninne, som jeg takket ja til for flere uker siden. Men så har jeg vært hanglete og syk i over en uke. Tror jeg har bihulebetennelse. Men har ikke feber. Formen er så opp og ned. POTTE tett i nesa iallefall. Skal til legen på mandag. Crp tatt på fredag var ikke mer enn 15. Jeg var der egentlig med dattera mi på 1 år, som også er syk, men på bedringens vei.

Det skal være lett servering, så tror ikke det er krise sånn sett om jeg ikke kommer, men likevel. Tar jeg 2 paracet, så holder nok formen noen timer. Er for langt å gå, så må enten kjøre eller ta taxi hjem igjen. Tror resten havner på byen, noe jeg definitivt ikke orker. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok dratt. Men hadde nok kjørt selv så kunne jeg dratt hvis jeg følte at jeg ble for sliten.

Skrevet

Jeg hadde dratt. Men kjørt, så jeg kunne gått når de andre dro på byen eller jeg kjente at det var nok for kroppen min.

Skrevet

Jeg hadde blitt hjemme for å dra på fest når jeg er syk er aldri noe morsomt og humøret er liksom ikke helt på topp. Bedre blir man heller ikke av å dra på fest så jeg ville blitt hjemme, tatt tidlig kveld og satset på å bli frisk igjen så snart som mulig.

God bedring:)

Skrevet

Takk for svar. Fant ut at jeg måtte melde avbud... Kjipt, men :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...