Gå til innhold

hva gjør du på dommedag??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjefter på ungene...

Skrevet

kjefter på ungene og dibber...

Faen, jeg kjøpe meg en ny telefon siden den gamle var ødelagt, men jeg trenger den jo ikke. Søren ikke får jeg byttet den eller, så det var penger rett ut av vinduet.

Skrevet

savner snuppa mi som er hos pappaen sin.. og jeg vet hun har det fælt hos dem, fordi de pleier å kaste ting på henne og skrike til henne og hverandre :( heldigvis kommer hun hjem i morgen!

Skrevet

er det så kult å sende henne til de da om de er så slemme??

Jeg kan ikke fatte at jeg dibber på dommedag....

Skrevet

eh..jeg håper du tuller nå 15:44???

Skrevet

Nei, jeg tuller ikke og nei det er ikke kult å sende henne dit! Har vært i kontakt med barnever, politi, lege, helsesøster og skole.. og alle sier at vi må sende henne dit helt til jeg har en dom som sier at jeg kan holde henne igjen!

Utrolig trist og kjedelig at slike ting tar så lang tid, barnet er 8 år og har angst og sliter mye med ønsker om å dø.. så jeg krysser fingrene for at dette går veien etterhvert, slik at lillegull får det bra snart :(

15.44

Skrevet

Jeg sitter her å venter på smallet jeg da....dette kan bli spennende.

Noen som vet hvordan verden skal gå under?

Skrevet

EHH det er HELT FEIL! DU skal IKKE sende ungen til et utrygt sted!

om du ikke har dom har ingenting å si!

så lenge du har hovedomsorg har du hovedANSVAR og det er DITT ANSVAR Å HOLDE UNGEN UNNA DER OG LA HENNE HA DET TRYGT OG GODT!

DET ER DEEEEEEG DETTE GÅR UTOVER OG DU KAN FAKTISK MISTE OMSORGEN FOR BARNET DITT FORDI DET ER UANSVARLIG Å SENDE UNGEN TIL ET STED HUN IKKE HAR BRA AV!

OG TENK PÅ DEN STAKKARS UNGEN DIN DA!!! HERREGUD!

HENT HENNE!

Skrevet

jeg venter også i spenning på verdens undergang! :D

Skrevet

Jeg sier, la faenskapet komme! Skal det først komme, kan det komme nå og spare de andre for det i fremtiden!

Jeg skal med glede ta i mot guds vrede om det er sånn han er!

Skal holde familien tett inntil meg og smile i det vreden treffer meg..

Skrevet

dommedag? hva skal skje liksoM??

Skrevet

Når skal det skje? Tidspunkt? På en side sto det er på europeisk tid er det natt til 22. Kl. 01 var det vel.

Skrevet

Og til deg med barnet ditt på tolv med angst og ønsker om å dø.. det er da du vender alle ryggen utenom barnet ditt. Ikke send han dit igjen..

Skrevet

Denne dommedagen sitter jeg å skriver oppgave. Jeg stoler desverre ikke på at jeg slipper å levere :(

Skrevet

Siden det ikke har kommet noen rapporter fra andre steder i verden enda om kristne som har svuppet avgårde i retning himmelen (det skulle jo skje når kl var 18 i de ulike tidssonene) så har jeg handlet blomster og urter som jeg skal plante i morgen. Satser på at det går aldeles greit, og at Gud sitter og rister på hodet over slike som Camping :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...