Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Kjennes ut som jeg må tisse konstant, men kommer bare noen dråper. Svir når jeg tisser. Brennende følelse i blæren (?). Magesmerter. Tidvis feber. Varer ca. en uke, forsvinner, og kommer igjen og varer en uke igjen. Vært sånn i noen mnd. Det er ikke UVI, og heller ikke klamydia. Noen som har den fjerneste anelse om hva det KAN være?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Jeg hadde samme symptomene som deg og legen min sa at dette ikke var UVI. Men jeg hadde tatt en hjemmetest som viste positivt og krevde behandling. Feber som kommer tilbake igjen og igjen viser at kroppen kjemper mot en infeksjon - så samme hva det er - noe antibiotika gjør susen.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Har testet meg 2 ganger hos lege da, og fått prøvene sent på dyrking?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Du kan oppleve det samme som meg HI, bare jeg mangler også de fleste symptomene. Testene mine må på dyrking for å få noe skikkelig resultat. Ha du blitt testet for blærekatar?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Er ikke blærekatar det samme som klamydia? hi
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Har du sjekket blodsukkeret? Har du prøvd tranebærkapsler?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 Det er vel mer sentralisert i blæra når det er blærekatar, urinveisinfeksjonen ligger mer i urinveien. Har bare hatt urinveisinfeksjon.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #12 Skrevet 21. mai 2011 Oi, skulle nesten tro det var jeg som hadde skrevet dette innlegget! Har hatt det slik som deg i et år, smerter av og på, men ikke hatt feber slik som deg da. Jeg har også blitt testet for klamydia, sjekket blodsukkeret og sendt inn flere prøver til dyrking. Legen sier det bare er bakterier som finner veien inn i urinrøret og irriterer, men jeg vet ikke helt altså...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #13 Skrevet 21. mai 2011 soppinfeksjon kan gi en del av samme symptomene
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #14 Skrevet 21. mai 2011 Sopp i blæra? Eller i skjeden? Har ikke kløe eller utflod. -ikke HI
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #15 Skrevet 21. mai 2011 Nå har jeg fått det IGJEN! (var ferdig med sist runde på onsdag) hi
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #16 Skrevet 21. mai 2011 Ja, det har jeg også tenkt på (sopp), men det klør ikke da. Og er bare plagsomt i blæra/urinrøret, ikke ellers nedentil. Og så litt snodig at det kommer og forsvinner på den måten. Sopp ville vel blitt værende til det var behandlet, evt. forsvunnet "for godt" (det vil si ikke kommet tilbake så hyppig). Hvordan behandles sopp i urinveiene da? Litt vanskelig å bruke salve der, heh hi
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #17 Skrevet 21. mai 2011 Jeg fikk UVI- symptomer av et kosttilskudd jeg tok en gang ( et eller annet med "vital"). Det forsvant da jeg sluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå