Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Min liste: Dustemikkel Nåldus De jeg kom på nå!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Kondolerer Helt forferdelig, det er jo et så seriøst ord/utrykk...men jeg klarer ikke ta det seriøst. Det blir litt mot sin hensikt å si det ordet føler jeg, ler inni meg. Aner ikke hvorfor.
Himmel og hav Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Fusentast! Et alt for lite brukt ord i dag :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Huff! I steden for å banne sa jeg en stund svartballe.. Tenkte ikke en gang på at det kunne oppfattes rasistisk jeg (naiv som jeg er..) men sambo har holdt på å dø av pinsomhet opptil flere ganger.. Har "heldigvis" slutta med dette for en god stund siden, men han har faktisk kunnet funne på å utbryte svartballe om han slår seg hardt her hjemme eller slikt.. Farlig å begynne med, for det er ikke lett å slutte igjen
Gjest Antarctica Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Enig med Himmel og hav, det er for lite brukt. I likhet med taskenspiller, døgenikt, platteslager og slyngel!
Himmel og hav Skrevet 21. mai 2011 #10 Skrevet 21. mai 2011 Døgenikt er bra! Dånedimpen og fysakk er også glimrende ord til sitt bruk.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #11 Skrevet 22. mai 2011 Elsker uttrykket "i harnisk" eks. Paven i harnisk over nye sexskandaler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå