Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Min pc krasjer flere ganger om dagen. Restarter av seg selv og når den starter opp igjen svarer ikke firefox. Bruk av CPU varierer fra 1-100%! Den er en 6 år gammel stasjonær. Begynner den rett og slett å bli for gammel for dagens oppdateringer kanskje? Begynner å bli lei av at en liten ting jeg skal sjekke opp fort tar 20-30 min pga dette tullet. Noen med gode teorier? Håper på innspill :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Tror den rett og slett begynner å bli sliten og desperat roper; la meg få sove litt og dø med verdigheten i behold.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Æsj da! Begynte å bli redd for det. Da får jeg bare bite i det sure eplet og skrape sammen penger til ny om det ikke bedrer seg snarlig. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Den begynner nok å bli litt gammel ja... men det kommer jo litt ann på hva du bruker den til også. Prøv å kjør en formatering og instaler alt på nytt. Det kan hjelpe deg om du ikke vil kjøpe ny med det første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå