Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Når det er utbetalingsdato den 20, da trodde jeg man fikk pengene da, og når det er på en fredag så hadde jeg virkelig trodd at de betalte ut pengene før så man fikk de før helgen. Er jo det kommunen gjør...Blir så irritert.Sist fikk jeg ikke pengene før den 26, siden det var helligdager den 21 osv.Trodde de måtte forholde seg til utbetalingsdatoer og ikke styre sånn som de selv ville?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Opplever stort sett at Nav utbetaler sine ytelser før de skal! Hva er det du ikke har fått enda? Overgangstønad ble utbetalt 13 mai, hjelpestønad og grunnstønad også 13 mai, samt alders og uføretrygd samme dato. Foreldrepengene kommer ikke før i neste uke!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Får dekt reise og barnehage.Det skal utbetales den 20 i hver mnd, men de siste mnd har det tydeligvis ikke vært så nøye når de har betalt det ut. Hi.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Hva med å forsørge seg selv, så slipper du irritere deg over at staten faktisk gir deg penger...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Har slitt psykisk i mange år,har gådd på aap,er nå frisk men begynte å ta fagbrev mens jeg var i aap,har en avtale med Nav om at jeg får dekt det av dem helt til jeg har tatt fagbrevet siden jeg da har større mulighet til en jobb. Men jeg kan jo avslutte utdanningen jeg tar å heller begynne å forsørge meg selv som du sier. Hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå